سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار /  خشم ارمنستانی‌ها از جدایی بخشی از خاکشان توسط پاشینیان

 خشم ارمنستانی‌ها از جدایی بخشی از خاکشان توسط پاشینیان

 اعتراضات در ارمنستان علیه واگذاری 4 روستای این کشور به جمهوری آذربایجان ادامه دارد و پلیس ارمنستان در جدیدترین اقدام خود ۲۹ نفر از معترضان را بازداشت کرده است.

نقل از آناتولی نوشته است، به دنبال درگیری پلیس ارمنستان با کسانی که در اعتراض به مرزبندی جدید ارمنستان با جمهوری آذربایجان و انتقال چهار روستای ارمنی به باکو، سعی داشتند چند بزرگراه این کشور از جمله بزرگراه‌های بین‌المللی را مسدود کنند، ۱۷ نفر در «ایروان» و ۱۲ نفر در منطقه «تاووش» ارمنستان دستگیر شدند. بر اساس این گزارش، پیش‌تر هیئت‌هایی از سوی ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای تعیین مرزبندی جدید میان دو کشور نشستی برگزار کرده بودند. در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که پس از برگزاری این نشست از سوی دو کشور در روز ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) منتشر شد، اعلام شده بود که در مرزبندی جدید میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، چهار روستا که از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون تحت کنترل ارمنستان قرار داشتند، به جمهوری آذربایجان واگذار شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قمار بزرگ ارمنستان با خروج از پیمان امنیت جمعی

نخست‌وزیر ارمنستان

خبرهای ضد‌و‌نقیض از جنگ داخلی در پاکستان بین تروریست‌های جدایی‌طلب و نیروهای دولتی

خبرهای ضد و نقیض از جنگ داخلی گسترده بین ارتش و تروریست‌ها در منطقه بلوچستان پاکستان حکایت دارد، البته دولت و رسانه‌های رسمی این کشور اعلام کرده‌اند که ارتش بر اوضاع مسلط است و تروریست‌های جدایی‌طلب کاری از پیش نبرده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.