سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دردسر تازه برای اسرائیل/ اروپایی و آمریکایی به تل‌آویو پشت کردند

دردسر تازه برای اسرائیل/ اروپایی و آمریکایی به تل‌آویو پشت کردند

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی و آمریکایی همچنان حاضر به پرواز به مقصد تل‌آویو نیستند.

روزنامه اقتصادی کالکالیست در شماره امروز دوشنبه خود با اعلام این خبر افزود، اکثر قریب به اتفاق شرکت‌های هوایی بزرگ آمریکایی و اروپایی هنوز پروازهای خود را که پس از ۷ اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به اسرائیل به حال تعلق در آورده بودند، از سر نگرفته‌اند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، شرکت بزرگ آمریکایی یونایتد ایرلاینز و نیز شرکت دلتا دیگر شرکت آمریکایی همچنان در حال تمدید تعلیق پروازهای خود به اسرائیل بوده و تاکید دارند شرایط امنیتی را زیر نظر دارند.

در کنار آن شرکت لوفتهانزا و خطوط هوایی فرانسه نیز تمامی پروازی خود را تا اواسط دسامبر پیش رو لغو کرده‌اند این در حالی است که اداره فرودگاه‌های اسرائیل از کاهش 41 درصدی مسافران در مقایسه با ماه اکتبر از سال گذشته سخن می‌گوید.

در ادامه این گزارش آمده است: شرکت‌های بزرگ هوایی آمریکایی در آینده نزدیک به اسرائیل باز نخواهند گشت، شرکت‌‌هایی مانند دلتا و یونایتد ایرلاینز هفته گذشته نیز مجدد اعلام کردند، قصد دارند تعلیق پروازهای خود را تمدید کنند، این در حالی است که قرار بود هفته جاری این پروازها از سر گرفته شود.

شرکت یوناید ایرلاینز در بیانیه خود تاکید کرد تا زمانی که شرایط امن حکمفرما نشود، این تعلیق به قوت خود باقی خواهد ماند، شرکت دلتا و امرکن ایرلاینز نیز همین نر را تکرار و از لغو پروازهای خود به اسرائیل سخن گفتند.

شرکت‌های اروپایی نیز مانند شرکت‌های هوایی آمریکایی از تمدید لغو پروازها سخن می‌گویند، لوفهتانزا تا 14 دسامبر آینده و خطوط هوایی فرانسه نیز تا 17 دسامبر آینده این تعلق را تمدید کرده است.

کالکالیست در بخش دیگری از گزارش خود با استناد به داده‌های اداره فرودگاه‌‌هایی اسرائیل اعتراف می‌کند، از 7 اکتبر به بعد شاهد کاهش بسیار شدید مسافران ورودی پروازهای خارجی هستیم که نسبت به اکتبر سال قبل از آن 41 درصد کاهش را نشان می‌دهد، این در حالی است که از اکتبر گذشته تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها (فلسطین اشغالی) را به سوی خارج از آن ترک کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حزب‌الله لبنان کارنامه جنگی‌اش را منتشر کرد؛ 1637 عملیات  ضدصهیونیستی در 200 روز

عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه اسرائیل

از «گردانِ هار» و ضد زن رژیم اسرائیل چه می‌دانیم

«بنی گانتس»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.