سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / همسر شهیدمسعود علی‌محمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

همسر شهیدمسعود علی‌محمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علی‌محمدی ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم‌خورده اسرائیل بودیم قلبمان با عملیات دیشب شاد شد.

 منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید مسعود علی‌محمدی  ضمن اشاره به حمله دیشب ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: ما که زخم‌خورده اسرائیل بودیم قلبمان با عملیات دیشب خوشحال شد.

وی گفت: در واقع از 7 اکتبر دیگر رژیم غاصب صهیونیستی آن اسرائیل قبل نخواهد شد و حملات دیشب سپاه پاسداران هیمنه این رژیم را کاملاً در هم کوبید و الحمدلله کم‌کم شاهد از بین رفتن اسرائیل هستیم.

همسر شهید علی‌محمدی افزود: به‌عنوان یک همسر شهید که اسرائیل موجب شهادت همسرم شد از سپاه پاسداران بابت این اقدام تشکر و قدردانی می‌کنم، خون شهدای ما دائم در خروش است و اجازه نمی‌دهد فراموش شوند.

وی با اشاره به برخی افرادی که سعی می‌کنند اقدام دیشب کشور را علیه رژیم متجاوز کوچک و شکست‌خورده جلوه دهند، گفت: این حرف‌ها از گلوی منافقین بیرون می‌آید و منافقین همیشه در این شرایط حضور دارند، اما نمایندگان واقعی کشور همان مردمی هستند که شب گذشته برای ابراز رضایت و خوشحالی از حمله ایران به اسرائیل، به خیابان‌ها آمدند.

کرمی اضافه کرد: شب گذشته اخبار شبکه بی‌بی‌سی را دنبال می‌کردم و می‌دیدم عده‌ای از ایرانیان پیام می‌گذارند و از اسرائیل می‌خواهند به ایران حمله کند، واقعاً جای تعجب دارد و حتماً این‌ها کسانی هستند که بویی از غیرت و وطن‌پرستی به مشامشان نخورده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم

چون سرو در خزان نیز، رنگ بهار دارم

اسرائیل دژ استعمار غرب

ويدئو/ نابودی اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.