سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جواب مردم به معمایی سبز

جواب مردم به معمایی سبز

خبرنگار  به میان مردم رفته و برای آن‌ها یک معما طرح کرده: «آن چیست که سبز است، در زمین و آسمان و دریا هست، در سیل و زلزله هست و قلدرها از او می‌ترسند؟»

دانلود

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ عملیات وعده صادق

موشک‌ها و پهپادهای ایرانی

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

عملیات وعده صادق /پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک

یک دیدگاه

  1. امام خمینی سلام الله علیه فرمودند:
    من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد.
    اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
    من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست.

    .
    آیه ۶۰ سوره انفال
    وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ‌ وَ عَدُوَّكُمْ وَ آخَرينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‌ءٍ في سَبيلِ اللهِ‌ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ

    براى مقابله با آن‌ها (دشمنان)، هرچه در توان داريد از نيرو و از اسب‌هاى ورزيده آماده سازيد، تا به‌وسيله‌ي آن، دشمن خدا و دشمن [شناخته شده] خويش را بترسانيد! و دشمنان ديگرى غير از اين‌ها‌، كه شما آن‌ها را [به علّت نفاقشان] نمى‌شناسيد و خدا آن‌ها را مى‌شناسد. و هرچه در راه خدا [و تقويت اسلام] انفاق كنيد، بى كم‌و‌كاست به شما بازگردانده مى‌شود، و به شما ستم نخواهد شد.
    .
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود
    من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست. شما هیچ سابقه‌ای جز سابقه اسلامی ندارید. سلام مرا به همه برسانید. من از همه شما متشکرم. من به همه دعا می‌کنم. اوضاع ان شاء الله به تدریج درست می‌شود؛ نارضایتی‌ها رفع می‌شود. خطرْ مملکت را تهدید نمی‌کند، زحمت ما را فراوان می‌کند. آنها را سرکوب می‌کنیم. باید بیشتر کار کرد؛ باید بیدار بود. اوضاع مملکت خوب می‌شود و این طور نمی‌ماند. به دولت دستور می‌دهم سریعاً به کارهای شما رسیدگی کند و بودجه‌تان را هرچه زودتر بپردازد. خداوند همه شما را تأیید کند.
    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته‌
    29 مرداد 1358 / 26 رمضان 1399
    .
    صحیفه امام خمینی » جلد 9 » صفحه 314

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.