سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / مادر شهیدان بهمنی‌نژاد آسمانی شد

مادر شهیدان بهمنی‌نژاد آسمانی شد

گرگان، حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر شهیدان «نعمت‌الله»، «حجت‌الله» و «هادی» بهمنی‌نژاد شامگاه پنجشنبه 23 فروردین در گرگان دار فانی را وداع گفت.

براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان مراسم تشییع مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان برگزار می‌شود و تاریخ و مکان برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هادی‌، نعمت‌الله و حجت‌الله  بهمنی‌نژاد هر سه فرزند این پدر بزرگوار،  بسیجی بوده‌اند و به ترتیب در زمستان سال 60، زمستان 65 و زمستان 66 در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیام تسلیت استاندار گلستان

استاندار گلستان در پیامی درگذشت مادر شهیدان بهمنی نژاد را تسلیت گفت.

در پیام استاندار گلستان آمده است:

خبر درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار و گرانقدر شهیدان والا مقام نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد موجب تألم و تأثر فراوان شد.

تا او ... | بهمنی نژادها

بانویی جلیله، صبور و مومنه که عمری در کنار مرحوم حاج علیرضا بهمنی‌نژاد زیست و با تقدیم 3 شهید والا مقام در مسیر انقلاب اسلامی دِین خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و میهن عزیزمان ادا کرد.

تردیدی نیست که جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته‌اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی کنند.

اینجانب درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی را به تمام مردم شریف استان خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می‌کنم، برای آن عزیزِ سفر کرده، مغفرت و هم نشینی با سیدالشهدا و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم و امیدوارم در سایه دعای خیر پدران و مادران شهیدان بتوانیم در مسیر اعتلای میهن عزیزمان گام‌های موثری برداریم.

شهید نعمت الله بهمنی نژاد» شهیدی که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد

بسیجی شهید «حجت الله بهمنی نژاد؛ همیشه و در همه حال وحدت کلمه خود را حفظ کنید

طراحی پوستر دانش آموز شهید«هادی بهمنی نژاد»

کتاب «پسران حاج علیرضا» حکایتی اقتباس شده از زندگی شهیدان نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد است. فرزندانی که زیر سایه حاج علیرضا بهمنی نژاد و حاجیه خانم فاطمه مازندرانی رشد کردند و بالنده شدند.

این کتاب در  ۲۴ فصل، سعی کرده تا نمایی کلی از زندگی این شهدا را در قالب داستانی خواندنی برای خوانندگان ترسیم کند.

بهمنی

آخرین خبر | عکس/ دیدار جلیلی با خانواده شهدا درگلستان

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

لشگر شهدا می آید..

شهادت معلم و دانشجوی بسیجی، علی اصغر ربیع نتاج ،نیروی گردان عاشورا ، لشکر ۲۵ کربلا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.