سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش و اعلام همبستگی با ملت فلسطین همزمان با گسترش جنبش دانجشویی حامی آرمان فلسطین از آمریکا و تا اروپا و در لندن همچنان ادامه دارد.

  لندن؛ قشرهای مختلف مردم انگلیس همصدا با حامیان فلسطین در کشورهای مختلف جهان بار دیگر با برافراشتن هزاران پرچم فلسطین، خیابانهای مرکزی لندن را با صحنه اعلام همبستگی با ملت فلسطین و ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش مبدل کردند.فریاد خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش و اعلام همبستگی با ملت فلسطین همزمان با گسترش جنبش دانجشویی حامی آرمان فلسطین از آمریکا و تا اروپا و در لندن همچنان ادامه دارد.

خانم کلر، فعال مدنی در انگلیس که در این تظاهرات حاضر شده است میگوید: دولت بریتانیا از آتش بس در غزه حمایت نمیکند، ریشه این سیاست برمی گردد به صدور اعلامیه بالفور درسال ۱۹۴۸ که زمینه تاسیس رژیم اسراییل رو فراهم کرد. کشتار فلسطینیان و اشغال سرزمینشان با همکاری و حمایت دولت بریتانیا بیش از هفت دهه است که دامه یافته و ما در اعتراض به تداوم این سیاست شرم آور اینجاییم. از دولت میخواهیم به خواست اکثریت احترام بگذارد.معترضان با نوشتهها و شعارهایشان دولتهای حامی رژیم صهیونیستی را شریک جنایات این رژیم در نسل کشی فلسطینیان و راه ملتها را جدای از آنها دانستند.یک شهروند انگلیسی در این باره میگوید: ما اینجاییم تا اتحادمان را با ملت فلسطین نشان دهیم. واقعیت جامعه ما این جمعیتی است که ماههاست در خیابانها توقف نسل کشی فلسطینیان را خواستارند و از آزادی فلسطین حمایت میکنند. با حمایت دولتهای غربی از نسل کشی فلسطینیان نقاب از چهره آنها کاملا کنار رفته و ملتها از دانشجویان آمریکا گرفته تا شهرهای مختف اروپا نشان دادند که اسراییل و حامیانش باید از آینده خودشان بترسند.یک خانم جوان انگلیسی که در تظاهرات همبستگی با ملت فلسطین حضور یافته است، نیز میگوید: دلیلش چیست که دولتهای غربی به رغم کشتار دهها هزار نفری مردم فلسطین از آتش بس در غزه حمایت نمیکنند؟ این سوالی است که همچنان بی پاسخ مانده است. دولت و مجلس ما آشکارا با خواست اکثریت جامعه مخالفت میکنند که هفت ماه آست آتش بس در غزه و توقف نسل کشی فلسطینیان را در خیابانها فریاد میزنند.حضور گسترده یهودیان و خاخامها در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین نشان میدهد توجه به آرمان فلسطین قشرهای مختلف مردم از ادیان و ملیتهای گوناگون را به هم پیوند داده است.با اینکه بر اساس نتایج نظرسنجیها، بیش از ۷۵ درصد مردم انگلیس خواهان اتش بس فوری در غزه و توقف نسل کشی فلسطینیانند و هفت ماه است که بی وقفه هر هفته این خواسته را در خیابانهای مرکزی پایتخت و دیگر شهرهای انگلیس فریاد میزنند، اما دولت انگلیس به رغم کشتار بیش از ۳۴ هزار فلسطینی مانند اغلب دولتهای غربی حتی حاضر نشده است ارسال بمب و جنگ افزار برای رژیم صهیونیستی را متوقف کند.
اظهارات:
۱ – کلر – فعال مدنی ۲ – شهروند انگلیسی ۳ – شهروند انگلیسی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حملات طوفانی مقاومت به اهداف صهیونیستی از ناو ایتالیا تا پایگاه‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند

باحمله رژیم آپارتاید اسرائیل به گذرگاه رفح، آتش شاخه‌های مقاومت هم علیه مواضع صهیونیست‌ها و حامیانش بیشتر شده

فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را به لرزه درآورد/ «فلسطین را آزاد کنید» شعار حامیان غزه

آتش‌بس را برقرار کنید، فلسطین را آزاد کنید.و «دست از رفح بکشید»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.