سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

همزمان با اوج گیری تهدید و تنشها در منطقه و رسیدن بحران غزه به نقطه جوش، قشرهای مختلف مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

همزمان با اوج گیری تهدید و تنشها در منطقه و رسیدن بحران غزه به نقطه جوش، قشرهای مختلف مردم انگلیس در فراخوانی فوری و متفاوت از هفته‌های گذشته، بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند. معترضان توقف فوری جنگ و پایان دادن به فروش بمب و سلاح به رژیم اسراییل را از مهمترین خواستههای خود اعلام کردند.

 کریس ناینهم از بنیانگذاران و مدیر ملی ائتلاف ضد جنگ در انگلیس که از سخنرانان این تظاهرات بوده است میگوید: مشکل اساسی در خاورمیانه اقدامات خشونت بار رژیم اسراییل است. ۷۵ سال دزدیدن سرزمین فلسطینیان، سرکوب آنان و زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و اخیرا حملات هولناک و بی وقفه به غزه.

اینها ریشه بحران در منطقه است. سوال ما این است آیا در این شرایط هم دولت بریتانیا باید به ارسال بمب و سلاح به اسراییل ادامه دهد؟

این عضوارشد ائتلاف ضد جنگ درانگلیس، رژیم اسراییل راریشه تنش و بحران و گسترش جنگ در منطقه میداند و درباره اقدامات مخرب و تنش زای این رژیم در منطقه از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق میگوید: قطعا معلوم بود که ایران به حمله اسراییل به کنسولگری اش که خاک این کشور محسوب میشود پاسخ میدهد.

اگر میخواهیم این دور خشونتها پایان یابد، باید اقدامات خشونت بار اسراییل را متوقف کرد.معترضان، حامیان رژیم اسراییل به ویژه آمریکا و انگلیس را شریک جنایت اسراییل دانستند و بر ضرورت برداشتن گامهای عملی فوری برای مجازات حامیان تسلیحاتی، سیاسی و مالی اسراییل تاکید کردند.

یک شرکت کننده حاضر در این تظاهرات میگوید: من آمریکایی ام آمده ام در کنار صلح طلبان انگلیسی به دولتهای آمریکا و انگلیس بگویم اندکی شرم کنید و از حمایت اسراییل دست بردارید. ما دیگر فقط خواهان آتش بس نیستیم و اکنون به کمتر از استقلال وآزادی کامل سرزمین فلسطینیان راضی نخواهیم شد.در این قبیل تظاهرات مردمی بیشتر آشکار میشود که همچون ۷۶ سال گذشته، اسرائیل با هولناکترین جنگ افزارها و بمب های اهدایی کشورهای غربی هم نمیتواند فلسطین را ببلعد و مانع تشکیل کشور مستقل فلسطینیان شود.

با صداها:۱ – کریس ناینهم – مدیر ملی ائتلاف ضد جنگ در انگلیس۲ – شهروندآمریکایی مقیم انگلیس———

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا

صدها دانشجوی استرالیائی و دانشگاه های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.