سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شکنجه‌های غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه اسرای کودک فلسطینی

شکنجه‌های غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه اسرای کودک فلسطینی

بعد از آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر اسرای کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر در معرض وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار دارند و از ارتباط با دنیای بیرون محروم بوده و با شکم خالی روزه می‌گیرند.

، هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی در گزارشی به شکنجه های وحشتناکی که صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اعمال می‌کنند اشاره و اعلام کرد که این کودکان در سلول‌های تنگ و تاریک و بدون هیچ امکاناتی نگهداری می‌شوند و از دیدار با خانواده‌هایشان هم محروم هستند.

هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی اعلام کرد که تعداد کودکان فلسطینی که در زندان مجدو اسیر هستند به 94 نفر رسیده که 24 نفر از آنها اهل غزه هستند و همگی در سلول نگه‌داری می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اداره زندان مجدو رژیم اشغالگر عمدا کودکان اسیر فلسطینی را با دست و پا و چشمان بسته به ملاقات با تیم‌های حقوقی می‌آورد. یکی از وکلایی که با این کودکان ملاقات کرده بود گفت که این رویه در زندان‌های رژیم اشغالگر علیه اسرای کودک بسیار خطرناک است.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنین اسرای کودک فلسطینی را از ساده‌ترین ابزارهای ارتباطی با دنیای بیرون از جمله تلویزیون و رادیو هم محروم می‌کند و آنها به اندازه‌ای از ارتباط با دنیای بیرون محروم هستند که نمی‌توانند بفهمند در چه روز و تاریخی قرار دارند و اصلا شب است یا روز.

«ع.م» یکی از این کودکان که با یک وکیل حقوقی دیدار کرده بود به او گفت: ما از طریق اسرای جدیدی که وارد زندان شدند متوجه شدیم ماه رمضان شروع شده است و حتی زمان افطار را هم نمی‌دانستیم و از طریق نور خورشید که از منافذ بسیار کوچک پنجره‌های زندان قابل مشاهده بود به شکل تقریبی زمان سحری و افطاری را تشخیص می‌دهیم.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط باشگاه اسرای فلسطینی، کودکان اسیر فلسطینی بعد از 7 اکتبر در معرض سیاست غیرانسانی قحطی و گرسنگی که توسط اداره زندان های رژیم صهیونیستی اعمال می‌گردد هستند. صهیونیست‌ها برای این کودکان در زندان 3 وعده غذا می‌آورند که همه آنها روی هم به اندازه یک وعده هم نمی‌شود و کیفیت آن هم بسیار کم است.

بیشتر غذاهایی که اشغالگران به کودکان اسیر فلسطینی می‌دهند برنج خالی بوده و این کودکان غذاهای خود را جمع می‌کنند و آنها را در وعده‌های سحر و افطار می‌خورند.

همچنین بعد از تاریخ 7 اکتبر اداره زندان‌ مجدو رژیم صهیونیستی برق را قطع کرده و در ساعات شب برای ساعاتی بسیار محدود برق را وصل می‌کند. کودکی که با وکیل حقوقی در زندان دیدار کرده بود گفت که آنها مجبورند سحری خود را در تاریکی بخورند.

از دیگر شکنجه‌های غیرانسانی که صهیونیست‌ها علیه کودکان اسیر فلسطینی انجام می‌دهند گرفتن لباس‌های آنها در سرماست.

ضرب و شتم کودکان اسیر فلسطینی

کتک زدن اسرای کودک در زندان‌های رژیم اشغالگر برجسته‌ترین و سیستماتیک‌ترین سیاستی است که صهیونیست‌ها به ویژه بعد از 7 اکتبر اجرا می‌کنند و باندهای نظامیان رژیم اشغالگر مدام به سلول‌های این کودکان یورش برده و آنها را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

باشگاه اسرای فلسطینی در ادامه گزارش خود مجددا از نهادهای بین‌المللی خواست تا مسئولیت‌های خود را در قبال جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی انجام می‌دهند بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آثاری برای کودکان غزه

کشتار و مظلومیت کودکان غزه

۵ نکته در مورد شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.