سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / همایون سامه یح رئیس انجمن کلیمیان ایران: «وعده صادق» تازه شروع ماجراست

همایون سامه یح رئیس انجمن کلیمیان ایران: «وعده صادق» تازه شروع ماجراست

همایون سامه یح نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن کلیمیان ایران گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق دومین ضربه سهمگین بر پیکر اسرائیل بود. این تازه شروع ماجراست.

تجمع طلاب حوزه علمیه استان تهران در حمایت از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران و همایون سامه یح نماینده کلیمیان و رئیس انجمن کلیمیان ایران امروز ۲۶ فروردین‌ماه در مدرسه مروی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق  مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: سال‌ها از ظلم و جنایت رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی می‌گذرد. حدود ۷ ماه است که مردم مظلوم غزه تحت فشار حملات شدید قرار اسرائيل دارند. با حمایت برخی کشورهای غربی در رأسشان آمریکا و متأسفانه با خیانت برخی از سران اسلامی منطقه وقاحت و پررویی اسرائیل به حدی رسید که برخلاف قوانین بین‌المللی به کنسولگری ایران در دمشق که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی به منزله خاک ایران است، حمله کرد و نیروهای غیور ایران اسلامی را به شهادت رساند.

وی افزود: کشورهای اروپایی و سازمان‌های حقوق بشر که آبروی بشریت را برده‌اند این جنایت را حق مشروع رژیم صهیونیستی در دفاع از خودش دانستند. لبریز شدن کاسه صبر انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران پس از این جنایت طبیعی است. اما بحمدالله همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل تنبیه شد.

رحیمی صادق بیان کرد: آنچه دیشب توسط دلاور مردان ما انجام شد قطره‌ای از قدرت نیروهای مسلح ما بود. حضور حوزویان امروز برای قدردانی از رزمندگان اسلام است. سیلی دیشب نه فقط به اسرائیل بلکه به استکبار جهانی بود. این یک گوشمالی سخت برای دشمنان ایران اسلامی است. از دیشب شاهد خوشحالی و خروش ملت شریف ایران هستیم. امروز در قم نیز حوزویان اجتماعات عظیمی برپا کردند. ما از همینجا با ملت مظلوم فلسطین اعلام همدردی می‌کنیم و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران تصریح کرد: باید به چهار نکته اساسی اشاره کنم. نکته اول، این همه‌ی انتقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود بلکه فقط قطره‌ای از دریای انتقام و توان نظامی ماست. اگر دشمنان ما حماقت کنند و دست به جنایت دیگری بزنند ضربه‌های سنگین‌تری بر پیکر بی‌جان و رمق آنها فرود خواهد آمد. نکته دوم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان نبرد نیز اخلاق اسلامی را نشان داد. ما هرجای فلسطین اشغالی را که می‌خواستیم می‌توانستیم بزنیم اما ما همچون رژیم سفاک صهیونیستی قصد حمله به کودکان و زنان را نداشتیم و فقط خواستیم ضرب شستی به دشمن نشان دهیم و چند پایگاه نظامی را ویران کردیم.

نکته سوم، بعد از عملیات طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق دومین ضربه سهمگین بر رژیم منحوس صهیونیستی و گنبد آهنین بود. ما هنوز از موشک‌های فراصوتمان استفاده نکردیم. نکته چهارم، این عملیات غرورآفرین انتقام حمله ناجوانمردانه به کنسولگری و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه بود نه انتقام همه جنایات اسرائیل مثل ترور دانشمندان هسته‌ای ما و حاج‌ قاسم سلیمانی عزیز و… . انتقام دیگر جنایات اسرائيل در مکان و زمان مناسب متناسب با نوع جنایت گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در آخر دو درخواست مهم از مسؤلین محترم و سران قوا دارم. اولاً مسئله به زمین مانده حجاب و عفاف خواسته همه مردم ایران اسلامی است. در این خصوص دستمان را به سمت عزیزانمان در فراجا دراز می‌کنیم. حوزه‌های علمیه هم در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی و تبیین پشت پرده این عملیات کور که ریشه در توطئه‌های غربی‌ها دارد دوشادوش دیگر مجموعه‌ها و نهادها تلاش خواهند کرد.

دوماً مردم ما دچار مشکلات اقتصادی مثل گرانی و تورم هستند. ضمن تشکر از مسؤلین خدوم، درخواست تلاش بیشتر برای جلوگیری از گرانی‌های افسارگسیخته را داریم تا وضعیت معیشتی و اقتصادی ملت شریف ایران بهبود یابد.

در ادامه همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن کلیمیان ایران گفت: حمله پرهیبت جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی برای تمام آزادی‌خواهان جهان به ویژه فلسطین مایه قوت قلب بود. این حمله نشان داد که اسرائيل دارای نقاط ضعف بسیار زیادی است و ادعاهایش پوشالی بود. وعده صادق هیمنه‌ اسرائیل را فروریخت. خوشبختانه دیروز با حمله شدید پهپادی و موشکی ایران نقاط ضعف رژیم صهیونیستی عیان‌تر شد. برنامه‌ریزی نظامی بسیار دقیقی پشت این عملیات بود.

وی افزود: پهپادهای ما باعث سردرگمی سیستم دفاعی شدند تا موشک‌های ما به پایگاه‌های نظامی برخورد کنند. مطمئن هستم ما به هدفمان رسیده‌ایم. این حمله با دفاع چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن از اسرائيل همراه بود. اردن با حمایت از اسرائيل خیانت خودش به فلسطین و مسلمانان را علنی کرد. جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسرائيل در مقابل چهار کشور دیگر نیز ایستاد و سرانجام موشک‌هایش را به هدف اصلی خود رساند.

سامه یح بیان کرد: این تازه شروع ماجرا است. هدف ما برخورد و اصابت تمام موشک‌ها نبود بلکه ابتدا با پهپادها ایجاد سردرگمی کردیم و بعد مواضع مورد نظرمان را زدیم. اسرائيل برای دفع حمله ایران حدود ۱/۵ میلیارد دلار خرج کرد در حالی که بومی‌سازی پهپادها و موشک‌های ما مخارج به مراتب کمتری داشت. امیدواریم به زودی مردم فلسطین به منازل خود بازگردند و با تشکیل دولت در آرامش زندگی کنند. اسرائيل باید از وعده صادق درس عبرتی گرفته باشد تا دیگر به خاک ما دست‌درازی نکند. این پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت از فلسطین و انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.