سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / پوستر / انقلاب اسلامی مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت – ارواحنا فداه – است

انقلاب اسلامی مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت – ارواحنا فداه – است

انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت- ارواحنا فداه– است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منّت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

 ۲ فروردین ۱۳۶۸

ثورتنا غیر موطره بحدود ایران، و انما ثوره الشعب الإیرانی هی نقطه انطلاقه ثوره العالم الإسلامی الکبری التی یحمل لوائها الإمام الحجه ارواحنا فداه، إذ نسال الله تعالی ان یمن علی جمیع المسلمین و شعوب العالم بان یجعل ظهوره و فرجه فی عصرنا الحاضر.

 ۱۴ شعبان ۱۴۰۹

our revolution is not confined to Iran. The revolution of the people of Iran is the starting point of the grand revolution of the Muslim world under the stewardship of promised Mahdi (may our souls be his ransom). May God would grant to all Muslims and people of the world and let his reappearance take place at the present age.

22 March 1989

.

مشعل فروزنده انقلاب؛

انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است

حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان(عج) دانسته و از خداوند خواستند تا ظهور آن حجت خدا را در عصر حاضر قرار دهد.

مسوولان ما باید بدانند كه انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت -ارواحنا فداه – است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

مسایل اقتصادی و مادی اگر لحظه‏ ای مسوولین را از وظیفه‏ ای كه بر عهده دارند منصرف كند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد.

باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید ولی این بدان معنا نیست كه آنها را از اهداف عظیم انقلاب كه ایجاد حكومت جهانی اسلام است منصرف كند.

مردم عزیز ایران كه حقا چهره منور تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعی كنند كه سختی ها و فشارها را برای خدا پذیرا گردند تا مسوولان بالای كشور به وظیفه اساسی ‏شان كه نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند كه تنها برادری و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند.

چه كسی است كه نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و كمبود بر طبقه مستضعف فشار می ‏آورد، ولی هیچ كس هم نیست كه نداند پشت كردن به فرهنگ دولت های دنیای امروز و پایه‏ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با آمریكا و شوروی، فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را، خود انتخاب كرده‏اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار می ‏كنند. این روشن است كه شكستن فرهنگ شرق و غرب، بی‏ شهادت میسر نیست.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
روح الله الموسوی الخمینی‌

* از پیام امام خمینی(ره) به مهاجرین جنگ تحمیلی (دوم فروردین سال 1368)

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خانه امام زمان عجل الله تعالی فرجه کجاست؟

آیه ۵۵ سوره قمر

شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.