سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم آمریکا عصبانی شده است

تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم آمریکا عصبانی شده است

رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه و در پاسخ به کیهان گفت: در دیدارهایی که با مقامات خارجی دارم برخی از آنها می‌پرسیدند چگونه ایران با وجود تحریم‌ها و تهدیدات متعدد این همه پیشرفت داشته است که من به آنها می‌گویم هنر ملت ایران تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است و این دشمن را عصبانی کرده است.
صبح روز سه‌شنبه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نشستی خبری با خبرنگاران شرکت کرد و به سؤالات و دیدگاه‌های اصحاب رسانه پاسخ داد. این نشست که به مناسبت هفته دولت در سالن اجلاس سران برگزار شد سومین نشست خبری وی با اصحاب رسانه از زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم در تیر ماه 1400 بود.

در این نشست خبری که با تاخیری 30 دقیقه‌ای آغاز شد، شاهد حضور چشمگیر رسانه‌های داخلی و بین‌المللی بودیم که از این میان رئیس‌جمهور به سؤالات خبرنگاران روزنامه کیهان، روزنامه همشهری، روزنامه جوان، روزنامه شرق و روزنامه آرمان؛خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، صداوسیما، مهر، خبرآنلاین، برنا، میزان، ایکنا و رسانه‌های خارجی راشاتودی، العراقیه، آساهی ژاپن، خبرگزاری فرانسه و المیادین لبنان پاسخ داد. پیش از این نشست رئیس‌جمهور بازدیدی از نمایشگاه روایت خدمت در نمایشگاه بین‌المللی تهران داشت. از دیگر نکات قابل توجه، حضور پرشمار و چشمگیر زنان خبرنگار در این نشست بود.
خبرنگار کیهان در این نشست عنوان داشت:«جناب آقای رئیس‌جمهور‌، موفقیت‌های پی‌در پی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و داخلی  بسیار ملموس و عینی بوده و از طرفی باعث عصبانیت آمریکا، متحدان و برخی غربگرایان  داخلی شده، علل این موفقیت به رغم همه تخریب‌هایی که انجام می‌شود از نظر شما چیست؟»
رئیسی: اولین علت موفقیت دولت توکل به خداست
رئیسی در جواب به سؤال روزنامه کیهان عنوان داشت: اولین علت موفقیت دولت توکل به خداست. دومین رمز موفقیت ما اعتماد به نفس و داشته‌های ملت بزرگ ایران است. سومین رمز موفقیت دولت امید به آینده است؛ دشمن می‌خواهد ما و مردم ما را ناامید کند و ما باید او را مأیوس و وادار به عقب‌نشینی کنیم که ملت ما این کار را انجام داده‌اند.
وی افزود: در دیدارهایی که با مقامات خارجی دارم برخی از آنها می‌پرسیدند چگونه ایران با وجود تحریم‌ها و تهدیدات متعدد این همه پیشرفت داشته است که من به آنها می‌گویم هنر ملت ایران تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است و این دشمن را عصبانی کرده است؛ ما بیشترین تهدید و تحریم را در صنایع نظامی و هسته‌ای داشته‌ایم که در صنعت نظامی حرف اول را می‌زنیم و در صنایع هسته‌ای حرف برتر و بالایی داریم. در حوزه علم و فناوری بیشترین تحریم‌ها را داشته‌ایم اما امروز کارهای بزرگی که به دست بچه‌ها و جوانان عزیز ما در حوزه‌های مختلف انجام شده، دیدنی است.
رئیسی همچنین عنوان داشت: علت عصبانیت دشمنان این است که فکر می‌کنند با تهدیدها و تحریم‌هایشان ملت ایران متوقف می‌شود غافل از این‌که ملت ما موفق می‌شوند. آنها می‌خواستند ما رشد اقتصادی و تولید نداشته باشیم اما امروز هر دو را داریم؛ آنها می‌خواستند که کشور ما دچار مشکلات فزاینده شود.
وی تصریح کرد: تورم در کشورهای دیگر هم وجود دارد و در کشورهای اطراف تورم ۲۹ درصد و در برخی کشورهای به‌طور خاص تورم ۷۰ درصدی وجود دارد؛ اینها هست و طبیعتاً با تلاش و پیگیری می‌تواند وضعیت متفاوت شود؛ حتما سعادت در کار و تلاش و امید به آینده و توجه به سیاست‌های اساسی نظام که توسط امام و رهبری تبیین و ابلاغ شده‌ است و عملیاتی کردن آنها است. در حوزه‌های مختلف سیاست‌های مصوب داریم که ابلاغ شده است؛ باید به سیاست‌های ابلاغی و  اسناد بالادستی توجه شود؛ چراکه توجه به این اسناد و همچنین توجه به قانون و قانونمداری و توان موجود در مردم رموز موفقیت دولت سیزدهم است؛ ان‌شاءالله با همین نگاه ملت عزیزمان موفقیت‌های بسیاری را پیش رو دارند.
سید ابراهیم رئیسی در ابتدای این نشست، با‌اشاره به وضعیت خاص کشور در مقطع آغاز فعالیت دولت سیزدهم گفت: شیوع گسترده کرونا، کاهش ذخایر کالاهای اساسی و مشکلات متعدد دیگر این تردید را برای بسیاری ایجاد کرده بود که دولت چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کرده و کشور را به پیش ببرد.
رئیس‌جمهور با‌اشاره به اینکه وجود کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی می‌توانست مشکلات جدی برای کشور ایجاد کند، اما دولت مردمی توانست با تعریف و تحقق منابع درآمدی جدید این کسری بودجه را رفع کند، اظهار داشت: امروز تورم قریب به 60 درصدی به 40 درصد رسیده، وضعیت ذخایر کالاهای اساسی به شرایط اطمینان‌بخشی رسیده، رشد اقتصادی حدود صفر درصدی به4 درصد رسیده و امید در کشور ایجاد شده است.
احیای واحدهای راکدبه بیش از 5 هزار واحد رسیده که گواه رونق تولید و ایجاد ‌اشتغال است
دکتر رئیسی با‌اشاره به برخی آمارها از جمله کاهش آمار تورم تولید از 103 درصد به 30 درصد، نرخ رشد ماشین‌آلات تولید به 19 درصد، نرخ رشد تولید به 6 درصد و کاهش نرخ بیکاری که مایه نگرانی خیلی‌ها بود به 8.2 درصد تصریح کرد: در 2 سال گذشته تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل احیا شده وارد کانال 5 هزار شده و این یعنی تولید و ‌اشتغال در کشور فعال شده است.
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمن نیز در این مدت 2 راهبرد منزوی کردن ایران اسلامی در جهان و مأیوس کردن مردم در داخل کشور را دنبال کرد، اما در هر دو زمینه شکست خورد.
دکتر رئیسی در توضیح این مسئله گفت: در بعد منزوی کردن ایران اسلامی ما از ابتدا اعلام کردیم که پرونده هسته‌ای تنها موضوع تعاملات بین‌المللی جمهوری اسلامی نیست و ما به آن صرفا به عنوان یکی از زمینه‌های تعاملات خارجی نگاه می‌کنیم. در همین راستا گسترش و ارتقای سطح روابط با کشورهای همسایه، همسو و دوست را دنبال کردیم و موفقیت‌های چشمگیری نیز به دست آوردیم که در نتیجه حجم مبادلات و روابط تجاری ما نسبت به دولت قبل 14 درصد افزایش یافته است.
در گسترش ارتباطات و مبادلات تجاری با همسایگان
رکوردشکنی کرده‌ایم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گسترش ارتباطات تجاری منطقه‌ای رکوردشکنی کرده‌ایم، افزود: گسترش ارتباطات دوجانبه، منطقه‌ای و نیز همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای از جمله اوراسیا،‌شانگهای و اخیرا نیز بریکس نشان داد که ایران اسلامی ظرفیت‌ها و جایگاه قابل توجهی دارد و دشمن در پیشبرد راهبرد خود برای منزوی کردن ایران موفق نشده است.
برای رفع ناترازی‌ها ارائه برنامه و اقدام راتوامان انجام دادیم
رئیس‌جمهور با‌اشاره به پیشنهاد خود برای راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت افزود: امروز دولت برای بسیاری از مشکلات باقی مانده از گذشته که در برنامه‌های توسعه قبلی نیز برای رفع آنها برنامه‌ریزی شده بود، اما موفق به رفع آنها نشده بودند، برنامه دارد و این برنامه نیز صرفا نوشته روی کاغذ نیست و دولت اقدامات لازم را نیز آغاز کرده و به عنوان مثال در حالی که در ابتدای این دولت 22 هزار مگاوات ناترازی در عرصه تولید برق داشتیم، امروز این ناترازی به 15 هزار مگاوات کاهش یافته است.
دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مردم و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، ادامه مسیر را همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموند که نزدیک قله هستیم و هرگز نباید خسته شویم، بدون خستگی و ناامیدی و با نشاط تا رسیدن به هدف بپیماییم.
در ادامه این نشست خبری آیت‌الله رئیسی به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.
باید آنچه را که دولت تحویل گرفته
و آنچه در طی این مدت انجام داده را
در کنار یکدیگر دید
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به‌رغم عملکرد قابل قبول دولت در 2 سال گذشته از جمله رشد اقتصادی و مهار تورم، برخی رسانه‌ها علاوه‌بر سانسور این اقدامات به تخریب، توهین و تمسخر دولت می‌پردازند با تاکید بر ضرورت رعایت انصاف به ویژه در میان اصحاب قلم و رسانه، گفت: نقد اگر همراه با رعایت انصاف باشد بسیار خوب است. ممکن است دولت در بخش‌هایی هم دچار مشکل باشد اما باید آنچه را که دولت تحویل گرفته و آنچه در طی این مدت انجام داده را در کنار یکدیگر دید.
رئیس‌جمهور  با‌اشاره به اینکه دولت با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» به دنبال حل مشکلات است، اظهار داشت: ما هرگز دنبال آن نبودیم که مشکلات را به درون جامعه انتقال دهیم، بلکه آمده‌ایم تا مشکلات جامعه را به گردن بگیریم و بارها به مدیران دولتی نیز تاکید کرده‌ام در عین بیان حقایق و واقعیت‌ها به هیچ‌وجه حق نگران کردن مردم را ندارند.
دکتر رئیسی اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و حذف رانت ارز 4200 تومانی را از جمله چالش‌های پیش روی دولت در ابتدای کار دانست و گفت: ما بدون حل مسائل از کنار آن عبور نمی‌کنیم، ولو اینکه حل مشکلات با چالش‌ها و سختی‌هایی نیز همراه باشد. اگر چه ممکن است رویه برخی مسئولان گذشتن از کنار مسائل باشد، اما ما چنین رویه‌ای نداریم و در حل مشکلات نیز از نخبگان کمک می‌گیریم.
از آغاز کار دولت رویکرد بنده 6 روز کار ملی
و یک روز کار استانی بوده است
دکتر رئیسی در ادامه در پاسخ به سؤال بعد درباره اهتمام دولت به انجام سفرهای استانی و احتمال استمرار آن برخلاف رویکرد گذشته که قائل به مدیریت کارتابلی و نظرسنجی چشمی از مرکز و ستاد بود، افزود: به‌رغم برخی انتقادها رویکرد بنده از ابتدای آغاز به کار دولت 6 روز کار ملی و یک روز کار استانی بوده است. به باور من حضور در استان‌ها، دیدن مسائل از نزدیک و شنیدن سخنان مردم کمک شایانی به حل مسائل خواهد کرد.
ما هرگز منتظر لبخند غربی‌ها نخواهیم ماند
دکتر رئیسی در پاسخ به سؤال خبرنگار راشاتودی مبنی بر اینکه به عقیده برخی نقش ائتلاف‌هایی نظیر بریکس و‌ شانگهای در کمک به اقتصاد ایران بسیار کمرنگ است و تنها راه گشایش در اقتصاد ایران رابطه با کشورهای غربی است تصریح کرد: طرف‌های غربی که میز مذاکره را ترک کردند امروز پشیمان‌اند و برای بازگشت به میز مذاکره پیغام می‌فرستند. در عین حال ما در کنار این پرونده، پرونده‌های متعدد دیگری از جمله عضویت در ائتلاف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را دنبال کرده‌ایم.
دکتر رئیسی در ادامه اظهار داشت: برخی می‌گویند راهکار برون‌رفت مشکلات بسته به لبخند غربی‌هاست، اما ما هرگز منتظر لبخند آنها نخواهیم ماند.
در مواجهه با منتقدان هرگز نگفتم که آنها اقتصاد نمی‌دانند
چرا که چنین ادبیاتی را نمی‌پسندم
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه شرق درباره رویکرد دولت نسبت به فضای ملتهب جامعه، موضوع کارآمدی برخی مدیران و وعده‌های داده شده در انتخابات نظیر پل ساختن به جای دیوار کشیدن در جامعه گفت: ما معتقد به وجود التهاب در جامعه نیستیم، بلکه وضعیت دشمنان را بسیار ملتهب می‌بینیم. در جامعه ما اختلاف نظر وجود دارد اما معنای این اختلاف نظر التهاب نیست و وجود دوقطبی‌ها از القائات دشمنان است.
رئیس‌جمهور با یادآوری نامه 61 اقتصاددان مخالف دولت که نسبت به تورم سه رقمی هشدار داده بودند، اما نقطه مقابل نظر آنها محقق شد، افزود: بنده هرگز نگفتم که این افراد اقتصاد نمی‌دانند یا دغدغه کشور را نداشتند، چون چنین ادبیاتی را نمی‌پسندم، بلکه معتقد بودم که این مسئله یک تفاوت نگاه اقتصادی است
گزارش‌هایی از برخی سوءرفتارها در دانشگاه‌ها
به بنده رسیده که حتما پیگیری خواهد شد
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار بعدی درباره برخی رفتارهای مجرمانه در دانشگاه‌ها از سوی برخی اساتید و برنامه دولت برای حفظ محیط علمی دانشگاه‌ها گفت: حفظ آرامش در محیط علمی دانشگاه‌ها در گرو رفتار مسئولین، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌هاست. نشاط علمی دانشگاه‌ها نباید دچار مشکل شود، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی همواره مورد تاکید دولت بوده و دولتمردان به تأسی از مقام معظم رهبری ارتباط با دانشجویان و محیط‌های دانشگاهی را مورد توجه قرار می‌دهند و این روش را دنبال خواهند کرد.
میزان افزایش یارانه‌ها نشان می‌دهد
دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها بودیم
و نه درآمدزایی
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره برنامه دولت برای نحوه توزیع یارانه‌ها و حمایت از دهک‌های پایین جامعه، با‌اشاره به اقدامات دولت در اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها با‌اشاره به افزایش یارانه در دولت از 45 هزار تومان به 300‌، 400 و 520 هزار تومان اظهار داشت: آنچه در موضوع پرداخت یارانه‌ها مورد توجه دولت بوده است، کم کردن فاصله طبقاتی، ثبات در قیمت‌ها و کاهش نرخ کالاهاست که تحقق این اهداف در گرو موفقیت دولت در رشد تولید است.
خودکفایی در تولید کاغذ
به زودی اعلام خواهد شد
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار بعدی درباره برنامه دولت در زمینه افزایش سرانه مطالعه و توسعه سبد فرهنگی خانواده‌ها گفت: میزان تولید کاغذ کشور قابل قبول نبود که در این دو سال به موضوع کاغذ توجه ویژه‌ای شده. ما در حوزه چاپ و نشر کتاب همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب در نمایشگاه کتاب دستور فرمودند خودکفایی در تولید کاغذ است که با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط در حال تحقق است و به زودی اعلام می‌کنیم که در حوزه تولید کاغذ خودکفا شده‌ایم.
توصیه ما به همه کشورها این است که
مستقل زندگی کنند و به آمریکا وابسته نباشد
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه آساهی ژاپن درباره منابع مالی ایران در ژاپن و سفر به این کشور گفت: درخصوص منابع پولی ایران در این کشور نیز این یکی از پرونده‌های دولت در زمینه آزاد‌سازی منابع ارزی در سایر کشورها است.
رئیس‌جمهور ادامه داد: توصیه ما به همه کشورها این است که مستقل زندگی کنند و به آمریکا وابسته نباشد و تحت تاثیر کشورهای دیگر نباشد. ما ارتباط خوبی با ژاپن داشته و خواهیم داشت و تاکید داریم که تمام پول ایران در سایر کشورها باید در قالب داد و ستد به کشور باز گردد. البته ایران فقط در کشور کره جنوبی پول بلوکه شده داشت و سایر دارایی‌های ما در تمام نقاط جهان تحت نظر بانک مرکزی است.
اگر در زمان انعقاد برجام این دولت سر کار بود توافق را دقیق‌تر تنظیم می‌کرد
تا گرفتاری‌های امروز ایجاد نشود
دکتر رئیسی در پاسخ به سؤالی خبرنگار بعد درخصوص احیای برجام گفت: از ابتدای دولت، به دنبال اقداماتی که از قبل صورت گرفته بود، گروهی را تعیین کردیم تا کار دنبال شود و مذاکرات جدی بر روی یک متن که اروپایی‌ها هم رسما آن را قبول داشتند و می‌گفتند خواسته‌های ایران در آن دقیق است، صورت گرفت. مذاکرات ما در راستای همان توافق اصلی هم بود چرا که ما در زمان آن قرارداد نبودیم که البته اگر بودیم این توافق دقیق‌تر تنظیم می‌شد تا امروز این گرفتاری‌ها به وجود نمی‌آمد.
دکتر رئیسی با‌اشاره به این موضوع که در متن ارائه شده خواسته‌های به حق ملت مطرح شد، بیان کرد: دولت در مذاکرات و طرح حقوق ملت برای احقاق حق و رفع تحریم‌های ظالمانه کوتاهی نکرده‌، تاکیدش بر اینکه حقوق ملت ایران طبق قراردادی که منعقد شده داده بشود و ملت ایران بتواند از آنچه که به عنوان برجام آنچه که آقایان وعده کردند و گفتند فایده دارد و گلابی دارد، بتوانند مردم از آنها استفاده کنند.
پیشرفت شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال
به 80 درصد خواهد رسید
دکتر رئیسی در ادامه در پاسخ به سؤال بعدی در تشریح اقدامات دولت در حوزه اینترنت و پیام‌رسان‌ها گفت: نقش و جایگاه اینترنت در زندگی مردم به سرعت رشد کرده و این مسئله بسیار مهمی است. از همان ابتدا هم تاکید داشتم که فضای اینترنت باید به گونه‌ای باشد تا همه دسترسی آسانی به آن داشته باشند.
رئیس‌جمهور درخصوص پلتفرم‌های پیام‌رسان اظهار داشت: فضای کشور کاملا آماده فعالیت همه سکوهای پیام‌رسانی است، فقط ما به پلتفرم‌های خارجی اعلام کردیم، مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی و دیگر کشورها باید در ایران هم پاسخگوی فعالیت‌های خود باشید، چرا که ایران با سایر کشورها فرقی ندارد.
تلاش برای دلارزدایی از سفره و معیشت مردم
دکتر رئیسی در پاسخ به سؤالی دیگر درباره زمان اثرگذاری اقدامات دولت در سفره مردم گفت: معیشت دغدغه همه بوده و اقدامات دولت در جهت بهبود معیشت مردم است. افزایش تولید، رشد اقتصادی و رشد ذخایر بانک مرکزی در جهت بهبود معیشت مردم است اما دولت برخلاف گذشته که سفره مردم به دلار وابسته بود، برنامه دلارزدایی از معیشت مردم را دارد تا نوسانات مرتبط با دلار در زندگی مردم تاثیری نداشته باشد.
تلاش دولت تحقق مشارکت حداکثری
در انتخابات مجلس است
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار بعدی درباره مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که برخلاف کشورهایی که ادعای مردمسالاری دارند، در ایران همه نهادها با انتخاب مردم شکل می‌گیرند. هر چه عدد رای دهندگان بالاتر باشد، پشتوانه مجلس قوی‌تر خواهد بود و مجلس قوی دولت قوی‌تری را شکل می‌دهد که در نتیجه ایران قوی ساخته می‌شود، لذا طبق تاکید رهبر معظم انقلاب تمام تلاش‌ها برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری است.
راه‌اندازی سامانه‌های متعدد در دستگاه‌های اجرایی
با هدف پیشگیری از فساد
رئیس‌جمهور در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری میزان درباره اقدامات دولت در زمینه شناسایی و رفع بسترها و گلوگاه‌های فساد گفت: اولین نشست کاری بنده به عنوان رئیس‌جمهور منتخب و قبل از آغاز به کار رسمی دولت سیزدهم نشستی با مسئولان دستگاه‌های نظارتی بود که از آنان خواستم نظرات خود درباره ساختارها و بسترهای فسادزا در دولت را به بنده اعلام کنند.
دکتر رئیسی افزود: در حالی که در گذشته صرف ارائه یک گزارش از بدهکاران بزرگ بانکی جنبه محرمانگی داشت، امروز وزارت اقتصاد و بانک مرکزی رسما اسامی آنها را منتشر می‌کند و خود این مسئله جنبه بازدارندگی در زمینه فساد دارد.
تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی
نشانه افول این رژیم است
دکتر رئیسی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه المیادین درباره تحرکات رژیم صهیونیستی و احتمال وقوع یک درگیری جدی در منطقه تصریح کرد: امروز وضعیت جریان مقاومت و لبنان، سوریه و فلسطین کاملا با گذشته متفاوت است. این تفاوت نیز با نگاهی به وضعیت جنگ 6 روزه رژیم صهیونیستی با 6 کشور عربی تا نبردهایی که با نیروهای جریان مقاومت داشت و به نبردهای 33 روزه، 22 روزه، 8 و 2 روزه معروف شده‌اند، قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است که ‏خبرنگار المیادین در این نشست خبری گفت: من در افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی حضور داشتم؛ به عنوان یک خارجی مبهوت شدم؛ این تحریم‌های آمریکایی پس کجاست؟

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 قتل یک سیاه‌پوست دیگر درآمریکا زیر زانوی پلیس

قتل وحشیانه «جرج فلوید» وقتل فرانک تایسون آمریکایی در آمریکا

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

بازداشت اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.