سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ماجرای گاف ظریف همچنان ادامه دارد

ماجرای گاف ظریف همچنان ادامه دارد

در صورت صحت روایت ظریف، خدشه‌ای جدی به ادعای بی‌طرفی گروه بحران وارد خواهد شد و از سوی دیگر، صحت روایت علی واعظ به معنای تایید دیکته نویسی تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی در برجام است.

پس از انتشار خبر درباره تناقض میان خاطره کتاب «راز سر به مهر» محمدجواد ظریف و روایت علی واعظ از چگونگی انتشار گزارش گروه بحران که اشتراکات زیادی با متن برجام داشت و چند ماه قبل از توافق منتشر شده بود، علی واعظ در یک گفتگوی توییتری بر روایت خود از ماجرا اصرار و ظریف را به انگیزه‌های سیاسی در نقل این ماجرا متهم کرد.
ظریف در کتاب «راز سر به مهر» مدعی شده که متن منتشر شده توسط گروه بحران، توسط او به این گروه تحویل داده شده است. در صورت صحت روایت ظریف، خدشه‌ای جدی به ادعای بی‌طرفی گروه بحران وارد خواهد شد و از سوی دیگر، صحت روایت علی واعظ به معنای تایید دیکته نویسی تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی در برجام است.
گروه بحران یک گروه میانجی با ادعای مقابله با بروز بحران در جهان است که از سوی چهره‌هایی چون جورج سوروس، تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق اسرائیل، استفان هدلی مشاور امنیت ملی بوش و هوشنگ انصاری وزیر اقتصاد دولت هویدا و از حامیان مالی جمهوری‌خواهان آمریکا حمایت می‌شود. رئیس قبلی گروه بحران، رابرت مالی اکنون مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اصرار مشکوک برای هزینه‌سازی علیه کشور

اظهارات ناروای محمدجواد ظریف ،غربگدا های مفلس

شاه سلطان حسین زمان و پیام حمله به ایران/ آقای ظریف بروید به جهنم تا نلرزید!

ظریف به جهنم می رود؟؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.