سرخط خبرها

9 سرباز ولایت

باز چپی‌هایِ چپ‌کرده در داخل، به همراه گروهکِ منافقین‌ِخلق و فعالانِ سایبریِ اسراییل و… بعد از اعلامِ وزرای پیشنهادی دکتر رییسی به مجلس شورایِ اسلامی، شروع به دُم جُنبانی کرده و جیغ بنفش سر داده‌اند که:

وای وای! دیدی چه شد؟ 9 نفر از وزرا و مدیران ارشد منتخب رییس جمهور مردمی که به مجلس معرفی شده‌اند، احمدی نژادی هستند!! وای وای، ای داد و بیداد…

این ناجوانمردانِ بزدلِ دروغگو که سعی دارند القا کنند: مردم! ناامید شوید، که دولت جدید، احمدی‌نژادی است، نه مستقل و مردمی!!

متاسفانه صادقانه نمی‌گویند: وقتی احمدی‌نژاد از مسیر انقلاب منحرف شد؛ و کیش شخصیتش گُل کرد؛ و قدرت طلبی و بی‌تقوایی‌اش عیان گشت؛ و تذکرات مشفقانۀ رهبری و دلسوزان جامعه بر او تاثیرنکرد؛ و او بی‌پروا بسویِ خاتمی و هاشمی‌ رفسنجانی غش‌کرد، – که البته احمدی نژاد با اظهار مخالفت با این 2 نفر، توانسته بود، رای مردم را کسب کند! چون مردم از عملکرد و افکارِ این 2نفر بشدت متنفر بودند!- یعنی مردم بین انتخاب احمدی نژاد با داعیۀ ولایت محوری، و ضد اسراییلی بودن، درمقابل جبهۀ مشترکِ لیبرالها و اصلاحات و مشارکت و کارگزاران و روحانیون مبارز طرفدار موسوی خویینی‌ها و تحکیم وحدتی‌هایِ وابسته به امثال سعید حجاریان و همپالکی‌هایش، به هاشمی رفسنجانی رای ندادند بلکه احمدی نژاد انقلابی و ولایی آن دوران را انتخاب کردند!

ولی بعد از6 سال که احمدی نژاد در کرسی قدرت، به خود شیفتگی دچار شد و تغییر موضع داد، و می‌خواست به هرطریقی درقدرت بماند و در دولت آینده نقش و سهمی داشته باشد! که به این خاطر مدام سعی‌داشت، کم‌کم باب دوستی با مخالفانش را بازکند! – چرخش 180درجه‌ای– مثلا دکترجاسبی را باز به دانشگاه آزاد آورد چشمک به آقای رفسنجانی– !! صالحی معاون خاتمی را وزیر خارجه کرد چشمک به خاتمی– !! و…

جبهۀ حزب الله و متدین و انقلابی هم با تحلیل صحیح و هوشیارانه، ترفند احمدی‌نژادِ مستِ قدرت را برنتافتند و شجاعانه از او که دگرگون شده بود، روی برتافتند! و گفتند: امام خمینی ره می‌گفت: میزان حال اشخاص است!

ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکت‌مان آسیبی نرسد! طرفدار تزِ مرغ، یک پا دارد هم نیستیم…

آری در این شرایط خاص، بسیاری از وزرا و مدیران ارشد و متدین و انقلابیِ احمدی‌نژاد هم از او و همداستانش یعنی مشایی تبری جستند و همگان نیز در داخل و خارج، تغییرات را به عیان دانستند!

البته به دستور احمدی‌نژادی که در کسوت دیکتاتوری و خود رأیی فرو رفته بود، برخی حذف شدند! مانند آقای متکی و حجت الاسلام مصلحی و خانم دکتردستجردی و…

برخی هم که بخاطر مردم در پُستِ خود ماندند، با حفظِ اصالتِ انقلابی و ولایی‌شان، طبق سلسله مراتبِ حکومتی در نظام، به سربازی خویش برای رهبری و انقلاب اسلامی، جهت خدمت به مردم از پا ننشستند تا مردم کمتر آسیب ببینند!

پس این 9 عزیز سرافراز میهن مان، برخلافِ گفتۀ دشمنان: احمدی نژادی نبوده و نیستند! بلکه سرباز ولایت و خادم راستین مردم، بوده و هستند!

ان‌ شاءالله این شیطنت مزورانه داخلی‌های طرد شده از سویِ مردمِ هوش‌مندمان، و خارجی‌های ذلیل و شکست خوردۀ غربی؛ باز با هوشیاری و روشنگری عاقلانِ جامعه، نقش برآب شده، موجب روسیاهی بیشترشان در دنیا و آخرت‌گردد ان‌شاءالله

انوشه گیلانی نژاد  1400/05/21   

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سیلی سخت حزب‌الله و انصارالله به صهیونیست‌ها در آسمان و زمین و دریا

سرنگونی پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی

ذكر مصائب امیرالمؤمنین(ع)

حضرت امیرالمؤمنین(ع)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.