سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تحریف و تقطیع صحبت‌های رئیس‌جمهور برای حمله به دولت

تحریف و تقطیع صحبت‌های رئیس‌جمهور برای حمله به دولت

بعد از سخنان رئیس‌جمهور، عده‌ای که نان‌شان در گرو تخریب دولت سیزدهم است با تحریف آشکار سخنان رئیسی بار دیگر تلاش کردند تا حاشیه جدیدی برای دولت بسازند!

: یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس مجلس و برخی رسانه‌ها و فعالین رسانه‌ای وابسته به اصلاح‌طلبان با تحریف صحبت‌های رئیس دولت سیزدهم، این دولت را مورد هجمه خود قرار دادند!

  روز گذشته سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی، گزارش مختصری از شرایط اقتصادی کشور ارائه کرد. وی در بخشی از این گزارش، به وضعیت شاخص‌های کلان حوزه اقتصادی نیز اشاره کرده و «وضعیت پایه پولی» و «وضعیت رشد نقدینگی» را نشان‌دهنده رشد کشور دانسته است. تصدیق این گزارش نیز کاهش نرخ رشد نقدینگی از ۴۲.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به نرخ ۲۴.۳ درصد در اسفند ماه ۱۴۰۲ است.

بعد از سخنان رئیس‌جمهور، عده‌ای که نان‌شان در گرو تخریب دولت سیزدهم است با تحریف آشکار سخنان رئیسی بار دیگر تلاش کردند تا حاشیه جدیدی برای دولت بسازند!

تحریفی که ابتدا توسط چهره نزدیک به رئیس مجلس بیان شد!

در ابتدا جلیل محبی، یکی از چهره‌های نزدیک به محمدباقر قالیباف، با حذف کلمه «وضعیت» صحبت‌های رئیس‌جمهور را تحریف کرده است.

رسانه خبری انتخاب نیز که در تحریف اخبار و اظهارات افراد مختلف شهره است، اکنون از این قافله عقب نمانده و با برش صحبت‌های رئیس جمهور و حذف کلمه «وضعیت»، دست به تمسخر و توهین رئیس دولت سیزدهم زده است. این موضوع در حالی بوده که این رسانه چندین‌بار بخاطر تخلفاتش توقیف شده است.

این اقدامات رسانه‌ای که موجب برهم خوردن امنیت روانی و تشویش افکار عمومی می‌شود در حالی‌ست که رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز عید فطر امسال بیان کردند: اختلاف نظر سیاسی و غیرسیاسی اشکالی ندارد، امّا درگیری و یقه‌گیری و وحدت را شکستن و دودستگی‌ها و دو‌گروهی‌های جعلی درست کردن، به زیان کشور است.

گفتنی است که این افراد با همین روش‌ها نیز بر تنور دلار صد هزار تومانی و انتظارات تورمی دمیده‌اند. 

مطالبه بر زمین مانده

در سال‌های اخیر برهم‌ زدن امنیت روانی مردم و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار داشته، به طوریکه در تیر ماه سال گذشته ایشان خطاب به قوه قضائیه بیان کردند: «جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیرمجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد».

با این حال اما هنوز مردم شاهد چنین اقداماتی از سوی برخی افراد و رسانه‌ها هستند که می‌تواند عملکرد قوه قضائیه در رابطه با تأمین امنیت روانی مردم را زیر سوال ببرد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه تگزاس

اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

هاله غریط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.