سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان

تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان

چهره های سیاسی و مردم افغانستان بر شناسایی و مجازات عاملان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در استان هرات تاکید کردند.

  چهره های سیاسی و مردم افغانستان بر شناسایی و مجازات عاملان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در استان هرات تاکید کردند.نمازگزاران شیعه در مسجد امام زمان (عج) در شهرستان «گذره» استان هرات شب گذشته هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که براثر آن هفت نمازگزار از جمله یک کودک و خطیب این مسجد به شهادت رسیدند. مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا امروز با حضور گسترده شهروندان هرات برگزار شد.

 این حمله تروریستی واکنشهای گستردهای به دنبال داشت. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، حامد کرزی رئیس جمهور اسبق، عبدالله عبدالله رئیس سابق شورای عالی مصالحه ملی و محمد محقق رئیس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان این حمله را به شدت محکوم کردند. دفترنمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان نیز با محکوم کردن این حمله بر حفاظت از شیعیان افغانستان در برابر حملات تروریستی تاکید کرد. سخنگوی استانداری هرات اطمینان داده است عاملان این حمله تروریستی توسط حکومت سرپرست افغانستان، به زودی شناسایی و به پنجه قانون سپرده خواهند شد.

باصداها:۱- علوی – عالم دینی ۲- آیت الله صالحی مدرس – رئیس شورای علمای اهل تشیع افغانستان۳- مولوی نثار احمد الیاس – سخنگوی والی هرات———-

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله بزرگ حزب‌الله به اسرائیل؛ 100 موشک در یک روز پایگاه‌های اسرائیل را در هم کوبید

طوفان‌الاقصی و مقاومت اسلامی عراق

چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح

زمزمه‌ها درباره «قریب‌الوقوع» بودن حمله به رفح- پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین نقطه جهان- که 60درصد جمعیت کل غزه در آن پناه گرفته‌اند، بالا گرفته است. به نظر می‌رسد آمریکا چراغ سبز حمله به این شهرِ یک‌میلیون و 400هزار نفری را به صهیونیست‌های وحشی داده است. کل غزه 2میلیون و400هزار نفر جمعیت دارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.