سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمریکای جعلی در کالیفرنیا

آمریکای جعلی در کالیفرنیا

( آمریکارا در کالیفرنیا ببینید نه در ناوهای هوا پیما بر )

🔹 چقدر فیلم امریکایی نشانمان دادند که مقهور قدرتشان شویم ! شخصیّت‌هایی را در ذهنمان کاشتند که خیّال کنیم، امریکا با اینها کوه‌ها را نیز جابجا می کند !سوپرمن، بتمن، راکی، آرنولد، مرد عنکبوتی… خیال می‌کردیم آمریکائی‌ها روئین‌تن هستند !!! تکنولوژی و پیشرفت امریکایی، جای امّا و اگر برای‌مان باقی نمی‌گذاشت ! این امریکا خدائی می‌کرد!!! برای همین بود که بعضی‌ها توهُّم زده گفتند، امریکا کدخدای جهان است!

🔸حال و روزشان را در کالیفرنیا ببینید! هرچند این ماجرا بارها در شهرهای بحران زده امریکا در جریان سیل و … به وضوح دیده شد ! اما این یکی فرق می کند !؟ چند روز است که اتش می سوزاند ! کاری از کسی بر نمی آید… نه مرد عنکبوتی در کار است و نه بتمن ! نه رمبو عُرضه‌ای دارد، نه راکی ! نه ارتش پوشالی امریکا کاری می کند ! نه انهمه تکنولوژی که نشانمان دادند! همه و همه باد هوا شد! مردم مصیبت زده در آتش قدرت پوشالی امریکا می سوزند! جنگلها خاکستر می شوند ! خانه ها ویران می شود ! اما خبری از ابرقدرت پوشالی نیست !

🔺همه اینها به کنار !؟ نقش دولت در کمک به مردم مصیبت زده کالیفرنیا چه بود !؟ کدام مسئول دولت ترامپ را در کنار مردم دیدید !؟ نقش مردم امریکا در اینگونه حوادث اجتماعی چیست !؟ گروههای مردم نهاد و ان جی او های پر هیاهو در امریکا کجا هستند ؟

🔺اینها نماد فرهنگ لیبرالی است !!! چنان مردم را مسلوب الاختیار کرده اند، و چنان روحیه خودخواهی و خودپرستی در این فرهنگ رسوخ کرده که حتی مردم هم به یکدیگر رحم نمی کنند ! اصلا برایشان مهم نیست که در کالیفرنیا چه می گذرد !

✅ از این حوادث در کشور ما هم فراوان رخ داده ! همین زلزله اخیر ! رهبر این کشور چگونه در اوج بحران در بین مردم بود ! فرماندهان نظامی … رئیس جمهور … و از همه مهمتر ، حضور پرقدرت مردم ایران که تحمل یک شب رنج هم وطنان خود را نداشتند !!! هنوز که هنوز است گروههای مردمی از سراسر کشور در کنار مردم مانده اند !

💢گمشده فرهنگ لیبرالی، نه قدرت نظامی است ، نه قدرت اقتصادی و نه تکنولوژی … حلقه مفقوده آنها خدا و فرهنگ مبتنی بر خداباوری است ! لیبرالی که امروز بعضی از نفوذیها می خواهند به خوردمان بدهند نتیجه اش همین است که در کالیفرنیا می بینید ! امریکا را در کالیفرنیا ببینید ، نه در ناوهای هواپیمابر !!!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراض‌های ضدصهیونیستی به 7 دانشگاه آمریکا اف ‌بی‌آی  وارد معرکه شد

حمله نیروهای امنیتی آمریکا اف‌بی‌آی برای کنترل اوضاع وارد معرکه شده

اعترافات شارون روف اوفير نماینده سابق کنست

ويدئو/ استودیوی شبکه ۱۴ رژیم صهیونیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.