سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کمک ۵۸ میلیارد تومانی مردم در طرح اطعام مهدوی

کمک ۵۸ میلیارد تومانی مردم در طرح اطعام مهدوی

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی گفت: مردم تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی در طرح اطعام مهدوی به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

مجید باجلان اظهار داشت: هدف اولیه طرح اطعام مهدوی راه‌اندازی ۳۱۳ مرکز اطعام و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان بود. در حال حاضر هزار و 60  آشپزخانه بزرگ با این طرح همکاری می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰هزار پرس غذا طبخ و میان محرومان توزیع می‌شود.

باجلان با اشاره به همکاری ۲۰ هزار نیروی داوطلب در اجرای طرح اطعام مهدوی افزود: تا روز شنبه حدود 1/5 میلیون وعده غذای گرم نیازمندان ارائه شده و تا پایان ماه مبارک رمضان، میزان طبخ و توزیع غذای گرم از پنج میلیون فراتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: برنامه کمیته امداد توزیع غذای گرم در میان نیازمندان شهری است و برای مناطق روستایی به دلیل دوری مسافت و رعایت مسائل بهداشتی، جیره خشک غذایی توزیع شده است.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان توسط مردم به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی به این طرح کمک شده است، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای پیوستن به این طرح، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به کمیته امداد ارائه کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ایرانی‌ها از طریق هلال‌احمر ۱۵۰میلیارد تومان به مردم غزه کمک نقدی کردند

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر

طرح ولایت، مؤثرترین طرح جاری در کشور است

بسیاری از کارهای حزبی تاکنون ناموفق بودند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.