سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طرح ولایت، مؤثرترین طرح جاری در کشور است

طرح ولایت، مؤثرترین طرح جاری در کشور است

بسیاری از کارهای حزبی تاکنون ناموفق بودند؛ زیرا یک‌ تشکل ظاهری را به‌جای محتوا جاری و ساری کردند؛ اما اگر چهارچوب ذهنی تربیت و تقویت شود بدون اینکه تشکیلاتِ ظاهری هم شکل بگیرد به هدف خواهد رسید.

: محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در آئین افتتاحیه دوره طرح ولایت کشوری با حضور دانشجویان سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران بیان کرد: طرح ولایت با کمک نیروهای مردمی و ظرفیت‌های خودجوش و با کمک هسته‌های انقلابی شکل گرفت و امروز می‌توان گفت این طرح مؤثرترین دوره‌ای است که در کشور جاری و ساری است و خروجی‌های شرکت‌کنندگان آن منشأ اثر هستند.

 در طرح ولایت باید یاد بگیریم از امور و کارهای سطحی پرهیز کنیم. این دوره‌ها تمرین مهربانی، کار تشکیلاتی، رفاقت، دستگیری و منطقی و عقلانی فکرکردن است.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی از خواص که در ابتدای راه، انقلابی بودند در دوراهی‌ها درست عمل نکردند؛ زیرا در جوانی از نظر مبانی فکری و تربیتی تقویت نشدند و در فتنه‌ها  رفوزه شدند از جمله در فتنه سال ۸۸.

منصوری با اشاره به حضور علامه مصباح یزدی(ره) در میدان نبرد اظهار کرد: علامه مصباح زمانی در میدان بودند که بیشتر از همه دوره‌ها در معرض تهاجمات، اتهامات و حملات جریان لیبرال و سکولار غرب‌زده قرار داشتند؛ اما ایشان درست تشخیص دادند که امروز میدان مبارزه، میدان فکر، نظر، تحلیل و محتوا است. علامه مصباح اهل هزینه دادن بود؛ برخی در اندیشکده‌ها تولید محتوا می‌کنند، اما حاضر نیستند به میدان بیایند و شاگرد تربیت کنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کارهای حزبی تاکنون ناموفق بودند؛ زیرا یک‌ تشکل ظاهری را به‌جای محتوا جاری و ساری کردند؛ اما اگر چهارچوب ذهنی تربیت و تقویت شود بدون اینکه تشکیلاتِ ظاهری هم شکل بگیرد به هدف خواهد رسید.

در پایان این مراسم لباس خادمی مسجد مقدس جمکران به‌پاس خدمات محسن منصوری برای اجرای طرح ولایت، به وی اهدا شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طرح جنجالی و ضد اسلامی در هند از امروز اجرائی می‌شود

قانون تبعیض‌آمیزی را موسوم به متمم شهروندی

بیش از ۲۰۷ هزار طرح عمرانی سپاه پایان یافته و یا در دست اجراست

سردار سید ضیاءالدین جزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.