سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سریال های عجیب و غریب

سریال های عجیب و غریب

به نام خداوند جان و خرد

نگاهی به سریال شبانگاهی ماه مبارک رمضان

در سریال از یاد ها رفته، شخصیتی به نام فریده دیده می‌شود با پوشش چادر، این شخصیت به قدری زشت و زننده تصویرسازی شده که دیدن این سریال، قلب و روح انسان را بهم می‌ریزد؛ زنی محجبه و با پوشش چادر اما با خنده‌های دیوانه وار، رفتاری ابلهانه، اخلاقی تند و با زبانی بد و بیراگو و گستاخ، عقب مانده، بی حیا و چشم ناپاک!!! ( مثلا در برخورد با دایی شخصیت اصلی داستان به وی می‌گوید : آدم وقتی قدوبالای شما را می‌بینه… و باز همان خنده های بیخود!) و نداشتن کم ترین توانایی های آداب اجتماعی و مهمانداری و… ، جلوه داده شده است.

این در حال است که شخصیتهای دیگر داستان که پوشش چادر ندارند بسیار منطقی موجه باحیا دیده می شوند.

بهتر نبود این شخصیت هم مانند دیگر شخصیت ها پوشش داده می شد تا اینقدر توهین به چادر نمی شد! یا بهتر نبود یک شخصیت اصلی و پررنگ و دیگری هم با پوشش چادر دارای صفات حسنه و نیک نشان داده می شد!

در جای جای این اثر تخریب شخصیت این فرد چادری دیده می شود

مثلا چنین شخصی سفره حضرت ابالفضل برگزار کرده و با حالتی که تمسخر را به بیننده منتقل می کند از صلواتهای این افراد در این سفره رونمایی می‌شود!

و یا درجایی دیگر شوهر وی به او می گوید تو که چادر میخواستی سر کنی چرا اینقدر خرج رو دست من گذاشتی وی در جواب (به طوریکه تمسخر و کنایه را به بیننده منتقل کند)می گوید: ما حیا تو خونمونه !

خیلی متشکریم که در ماه مبارک و مقدس رمضان در بهترین ساعات آن سریالی پخش می شود که پوشش و صاحبان پوشش چندمیلیون نفر از مردمان کشورمان و از آن والاتر پوشش بهترین زنان عالم (س) در آن به سخره گرفته می شود! شرمتان باد! این همه توهین مکرر و واضح چطور می تواند اتفاقی باشد؟؟!!

این در حالی است که ساعت پخش حجاب راه رستگاری ساعت بعد اذان که غالبا افراد متدین مسجد هستند و دیگران هم در این ساعت خیلی تلویزیون نمی بینند، هست!

اما هدایت به اهلش خواهد رسید…

 

 

 

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ زان می عشق، کز او پخته شود هر خامی

گرچه ماه رمضان است بیاور جامی

شعر/ زان باده که در میکدهٔ عشق فروشند

ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.