سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اسد در گفت‌وگو با پوتین: داعش، همزاد نازیسم است

اسد در گفت‌وگو با پوتین: داعش، همزاد نازیسم است

رئیس جمهور سوریه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای روسی خود، گفت که حمله تروریستی مسکو نشان می‌دهد که عملیاتهای تروریستی جز با نابودی کامل تروریستها، متوقف نخواهد شد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز شنبه به صورت تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفت‌وگو کرد و حادثه تروریستی روز گذشته در حومه مسکو را تسلیت گفت.

اسد با بیان اینکه این برای نخستین بار نیست که روسیه در معرض تروریسم قرار می‌گیرد، ولی هر بار در برابر آن به پیروزی می‌رسد، گفت: حمله تروریستی اخیر مسکو نشان می‌دهد که عملیاتهای تروریستی جز با نابودی کامل تروریستها، متوقف نخواهد شد.

وی گروه تروریستی داعش را «همزاد نازیسم» دانست و گفت: «از میزان دردی که ملت روسیه می‌کشد، آگاهم، ولی اطمینان داریم که روسیه این سختی را نیز با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت».

رئیس جمهور سوریه خطاب به پوتین گفت: منتظر پیروزی شما هستیم؛ زیرا ما نیز از تروریسم آسیب دیدیم. پیروزی در برابر تروریسم و نازیسم، آسیبی را که تروریستها زده‌اند، جبران خواهد کرد».

پوتین نیز از اعلام آمادگی سوریه برای مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و گفت: زمانی که همه با هم متحد باشیم، به هدف خود خواهیم رسید و پیروز خواهیم شد.

چهار تروریست شامگاه جمعه به تالار کنسرت «کراکوس سیتی» در حومه مسکو حمله کردند که ، شمار تلفات این حمله تروریستی به 143 کشته افزایش یافته است.

داعش مسئولیت حمله این تروریستی را برعهده گرفت و مقام‌های آمریکایی هم می‌گویند که داعش عامل این حمله بوده است.

سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) امروز اعلام کرد که چهار مظنون این حمله را در مرز روسیه با اوکراین بازداشت کردند؛ مظنونانی که «ارتباطاتی با طرف اوکراینی» داشتند.

مشاور رئیس‌جمهور اوکراین میخائیلو پودولیاک اعلام کرد که این کشور «هیچ ارتباطی با این اتفاقات (حمله تروریستی به روسیه) ندارد».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

داعش خراسان، سگان آمریکایی

ويدئو/ داعش خراسان، سگان آمریکا

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

هاله غریط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.