سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بایدن به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است

بایدن به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است

به دنبال تنش در روابط رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یک مقام اسرائیلی می‌گوید که کاخ سفید به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است.

؛ رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات ارشد ناشناس مدعی شده‌اند که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دنبال ساقط کردن دولت بنیامین نتانیاهو است.
این مقام اسرائیلی با انتقاد از تلاشهای دولت بایدن می‌گوید که اسرائیل دولت تحت الحمایه واشنگتن نیست بلکه یک دولت دموکراتیک مستقل است و این شهروندان اسرائیلی هستند که دولت را انتخاب می‌کنند. این مقام اسرائیلی همچنن گفته که آمریکا باید به جای ساقط کردن دولت نتانیاهو به دنبال ساقط کردن حماس باشد.
پیش از این یک مقام صهیونیست از وجود تنش در روابط نتانیاهو و بایدن خبر داده و گفته بود که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است تا تقابل با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کند.
.شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی اعلام کرد که نتانیاهو به دلیل گزارش اطلاعاتی آمریکا (سیا) که نشان از احتمال از دست دادن قدرت او دارد، عصبانی است.
.وی افزود که نتانیاهو پس از گزارش سیا تصمیم گرفته است تا وارد یک تقابل شدید با بایدن شود.
.ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا این بود که عدم اعتماد به توانایی نتانیاهو برای حکومت در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال عمیق‌تر شدن است و او انتظار داشت که اعتراضات گسترده‌ای برای استعفای او برگزار شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن

سرنگونی پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

پهپاد ام‌کیو-۹

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.