سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بستن صفحات فضای مجازی رهبر انقلاب توسط متا، گواه دروغ بودن آزادی بیانِ غربی است

بستن صفحات فضای مجازی رهبر انقلاب توسط متا، گواه دروغ بودن آزادی بیانِ غربی است

وزیر فرهنگ گفت: بستن صفحات فضای مجازی رهبر انقلاب توسط متا، گواهی بر دروغ بودن ادعای آزادی بیانِ غربی است.

در نشست «مناسبات فرهنگی ایران و ونزوئلا» که روز دوشنبه 11 مارس در دانشگاه بولیواری ونزوئلا و با حضور جمعی از اندیشمندان و استادان دانشگاه برگزار شد، اقدام شرکت متا در حذف صفحات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اینستاگرام و فیس‌بوک که از فلسطین حمایت می‌کردند، محکوم شد.

در این نشست که در سالگرد رونمایی کتاب سلول شماره 14 – کتاب خاطرات دوران مبارزات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای- در کاراکاس برگزار شد، پیام‌های ارنستو ویگاس پولژاک، وزیر فرهنگ ونزوئلا و نیز پیام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران، قرائت شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود با اشاره به سالگرد انتشار یادداشت رهبر انقلاب اسلامی بر نسخه اسپانیولی کتابِ «سلول شماره 14» خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان و نیز رونمایی کتاب «سلول شماره 14»، این رویدادها را موجب دوستی ملت‌های عدالتخواه ایران و ونزوئلا عنوان کرده و بر گسترش روابط فرهنگی 2 ملت تأکید کرد.

اسماعیلی در ادامه پیام به این مراسم، ضمن اشاره به حوادث تلخ روزهای اخیر در غزه، مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا را دشمنان مشترک ملت‌های عدالتخواه عنوان کرده که با تحریم، ترور و سانسور با مخالفان خود برخورد می‌کنند.

وزیر فرهنگ با اشاره به حذف محتواهای حمایت از فلسطین توسط مدعیان آزادی بیان، ادامه داده است: آزادی بیان تا زمانی معتبر است که به سیاست‌های ظالمانه‌ی آنها خدشه‌ای وارد نکند. بسته شدن صفحات اطلاع رسانی رهبر معظم ایران، امام خامنه‌ای، پس از حمایت قاطع ایشان از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، گواهیِ آشکاری بر این مسئله است.

او در پایان با ابراز امیدواری برای پیروزی ملت و دولت ایران و ونزوئلا، با اشاره به تجربه چشیدن طعم تلخ بی‌عدالتی توسط دو ملت، امیدواری این دو ملت به روزهایی که مستضعفان و مظلومان، ظالمان را کنار بزنند را یادآوری کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مُهر پایان، بر دروغ بزرگ خالص‌سازی و مهندسی انتخابات

اصلاح‌طلبان اسم رمز خالص‌سازی و مهندسی انتخابات

شوک خودسوزی افسر نیروی هوایی به ارتش آمریکا

آتش‌بس، دروغ یا واقعیت؟

یک دیدگاه

  1. آقای وزیر ارشاد
    شما از دشمن چه توقعی دارید ؟
    دشمن دشمنی می کند… طبق کفر ونفاق و قلب مرضیش کار می‌کنه.
    .
    شما با رسانه‌ها و مطبوعات غربگدای داخلی چه کار میکنید ؟
    دشمن های رهبر معظم انقلاب را چرا یله رها کردید ؟
    تعریف شما از آزادی بیان چیه؟

    آزادی بیان یعنی فضای مجازی داخل هر غلطی خواست بکنه ؟
    و شما هم تماشا کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.