سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمریکا و اسرائیل «جنایت قرن» را در غزه مرتکب شده‌اند

آمریکا و اسرائیل «جنایت قرن» را در غزه مرتکب شده‌اند

رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل «جنایت قرن» را در غزه مرتکب شده‌اند.

رهبر انصارالله یمن، رفتار آمریکا در خصوص ارسال کمک به مردم غزه را توأم با نفاق دانست و گفت که آمریکاییها در ازای ارسال محدود کمک به این مردم، چندین تُن بمب برای کشتار آنان می‌فرستد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه نوار غزه سخنرانی کرد و گفت: «شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود».

.الحوثی ضمن ابراز نگرانی نسبت به شهادت شماری از مردم غزه به خاطر تشنگی، افزود: کمکهای کمی که از طریق هواپیما برای مردم غزه پرتاب می‌شود، یک نمایش آمریکایی است که کرامت ملت فلسطین را خدشه‌دار می‌کند».

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به معنای واقعی کلمه، «جنایت قرن» را مرتکب شده‌اند، تصریح کرد: «تنها گذاشتن مردم فلسطین توسط مسلمانان به ویژه کشورهای عربی، باعث رقم خوردن جنایت قرن شده است. آمریکا نیز با جلوگیری از توقف جنگ و اصرار به تداوم محاصره، باعث تداوم جنایات اسرائیل شده است».

.

رهبر انصارالله ضمن انتقاد از رفتارهای منافقانه آمریکا در خصوص ارسال کمک به مردم فلسطین، گفت: آمریکا با فربیکاری رفتار می‌کند؛ زیرا بازگشایی کامل گذرگاههای زمینی، یا گذرگاههای دریایی برای رفع نیازهای ضروری در کار نیست. آمریکا با پرتاب هوایی کمکها یا احداث بندرگاه، در تلاش است در کمک‌رسانی بزرگنمایی کند، ولی واقعیت این است که گرسنگی همچنان ادامه دارد.

الحوثی با بیان اینکه آمریکا در ازای ارسال محدود کمک به مردم غزه، چندین تُن بمب برای کشتار آنان می‌فرستد، خاطر نشان کرد: «اگر کشورهای اسلامی به غزه کمک کنند، وضعیت بسیار متفاوت خواهد بود.

الحوثی: فقط ایران از مقاومت فلسطین حمایت کرد

وی با بیان اینکه از میان بیش از 50 کشور اسلامی، فقط جمهوری اسلامی ایران به مقاومت فلسطین سلاح می‌فرستد، ادامه داد: «مقاومت فلسطین در خط مقدم قرار دارد و به نیابت از مسلمانان وارد این جنگ شده است. برخی از رژیمهای عربی فقط به تنها گذاشتن مقاومت فلسطین اکتفا نکرده‌اند، بلکه در تلاش هستند که آن را در لیست تروریسم قرار دهند».

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه اسرائیل با گذشت چند ماه هنوز نتوانسته است اهداف خود را محقق کند، گفت: «ملت فلسطین همچنان اصرار دارد که در نوار غزه باقی بماند؛ هر چند که دشمن تلاش می‌کند آن را غیر قابل سکونت کند.الحوثی با تأکید بر اینکه صدها هزار صهیونیست دچار شوکهای روانی شده‌اند، افزود: «همه باید بدانیم که اسرائیل دشمن همه مسلمانان است. وحشی‌گری آمریکا علیه ملت فلسطین، وحشیگیری است که ریشه در سیاستهای آمریکا علیه امت اسلامی دارد».

73 کشتی و ناو حامی اسرائیل، هدف حملات یمن قرار گرفتوی ضمن طرح این پرسش که اگر مسلمانان برای حمایت از غزه، پرچم جهاد به دست نگیرند، چه کسی این کار را باید بکند، خاطر نشان کرد: «مسلمانان چه زمانی اقدام خواهند کرد؟

وضعیت غزه باید به چه مرحله‌ای برسد که این کار را انجام دهند؟ آیاد باید شاهد صحنه‌های فاجعه‌بارتری باشیم؟».رهبر انصارالله ضمن هشدار به کشورهایی که به دنبال مدارا با آمریکا هستند، درباره اقدامات حمایتی یمن از غزه نیز گفت: «عملیاتهای ما ادامه دارد و به حملات خود ادامه می‌دهیم. ما در این عملیاتها، 34 شهید داده‌ایم».الحوثی همچنین تأکید کرد: «در هفته جاری، 12 عملیات انجام دادیم که در جریان آن، کشتیها و ناوها با 58 موشک در دریاهای سرخ و عرب هدف قرار گرفت. تا کنون 73 کشتی و ناو هدف قرار گرفته شده است.

.

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جوان فلسطینی:به ما می‌گویند شیعه شدید؟

ويدئو/ آره شیعه شدیم هرکسی بویی از شرف برده شیعه است

حزب‌الله لبنان کارنامه جنگی‌اش را منتشر کرد؛ 1637 عملیات  ضدصهیونیستی در 200 روز

عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.