سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / استقلال سیاسی کشور یکی از نتایج انقلاب اسلامی است

استقلال سیاسی کشور یکی از نتایج انقلاب اسلامی است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: استقلال سیاسی کشور یکی از نتایج انقلاب اسلامی است که همه ما به آن افتخار می کنیم.

 محمد علی زلفی گل گفت: استقلال سیاسی کشور که نشانه عزت برای همه مردم است یک گوهر گرانبها و ارزشمند است و همه ما به خود می بالیم که کشور ما خودش تصمیم می گیرد و اجرا می کند.
وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی برای ضربه زدن به استقلال سیاسی کشور، علیه ما تحریم وضع نمودند و مشکلاتی را ایجاد کردند ولی ملت ما مشکلات را تحمل می کند و استقلال را با هیچ چیز عوض نمی کند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دنیای سلطه و استکبار به دروغ از حقوق بشر صحبت می کند ولی در دوران بیماری کرونا دیدیم که به کشور ما واکسن نمی فروختند و این تلاش دانشمندان و یاوران علمی بود که به ساخت واکسن منتهی شد.
زلفی گل گفت: یاوران علمی ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان به منزله دندنه های یک چرخ دنده واحد عمل می کنند و موفقیت های علمی و فناوری کشور مرهون تلاش همه است.
عمل به وعده  ساخت مسکن برای دانشگاهیان
وزیر علوم با اشاره به برنامه هایی که در آغاز مسئولیت در وزارت علوم اعلام کرده بود، گفت: امروز به بسیاری از این وعده ها عمل نمودیم و کارنامه ارائه می دهیم. وی برداشتن گام های جدی برای  حل مشکل اعضای هیئت علمی،  کارکنان ستاد وزارت علوم و دانشگاهها را از جمله وعده های تحقق یافته اعلام کرد و گفت: دانشگاههایی که هنوز از فرصت توافق با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در اراضی دانشگاهها اقدام نکرده اند با سرعت به این امر مهم اقدام کنند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فرصت خدمت در نظام اداری محدود است و مدیران و یاوران علمی از  حداکثر ظرفیت ها و امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنند.
وی تاکید کرد: با امکانات فناوری اطلاعات و اینترنت هم اکنون این امکان وجود دارد نا کارکنان در موارد خاص بتوانند درخواست های ارباب رجوع و مردم را  بعد از ساعات اداری و از منزل و به شکل غیر حضوری انجام دهند که این عمل خالصانه قطعا رضایت خلق و خالق را به دنبال خواهد داشت.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی وزیر کشور از رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.