سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / چند حقیقت پنهان درباره صبحانه

چند حقیقت پنهان درباره صبحانه

یک صبحانه خوب و کامل ترکیبی از کربوهیدراتهای پیچیده و فیبر به همراه پروتئین است.

مهاباد، صبحانه از چاقی جلوگیری میکند و باید متنوع باشد.افرادی که کاملترین مواد مغذی را از صبحانه دریافت میکنند، کمتر تمایل به چاقی و اضافه وزن دارند و این را تحقیقات متعدد ثابت کرده است. دلیل این است که مواد مغذی برای افزایش متابولیسم ضروری هستند و عامل سوختن کالری محسوب میشوند.

صبحانه، شما را به مدت طولانی سیر نگه میدارد و عامل خودداری از دریافت کالری بیش از حد، چربی و کربوهیدراتهای ساده است.صبحانه تنظیم کننده قند خون است صبحانه استرس را کم میکند افرادی که صبحانه میخوردند سالمتر هستند.صبحانه، انرژی و تمرکز را افزایش میدهدمحققان ثابت کردهاند کودکانی که روز خود را با صبحانهای سالم و مغذی آغاز میکنند، عملکرد بهتری در مدرسه دارند.صبحانه، استرس را کم میکندبیشتر افرادی که روز خسته کنندهای را پشت سر میگذارند، اغلب وعده صبحانه را خالی از مواد مغذی، سپری میکنند.

البته خستگی جسمی تنها نتیجه صبحانه نخوردن نیست، بلکه این وضعیت باعث تحریکپذیری، تمرکز مشکل و مشکلات عاطفی میشود و در مجموع، کیفیت زندگی را تحت تأثیر قرار میدهد.صبحانه، خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش میدهدعلم پزشکی، ثابت کرده است که یک صبحانه متعادل و مغذی، خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی را کاهش میدهد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حقیقت فضای مجازی

ويدئو/ فضای مجازی

صبحانه را جدی بگیریم

  تحقیقات جدید نشان داده است، نخوردن صبحانه برای مقابله با عفونت مضر است و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.