سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ۱۵ هزار و ۵۲۳ شهید از آغاز حملات به نوار غزه

۱۵ هزار و ۵۲۳ شهید از آغاز حملات به نوار غزه

سخنگوی وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای جنایات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر خبر داد.

: «اشرف القدره» عصر یکشنبه اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل طی ساعات گذشته کشتارهای هولناک و بزرگی را مرتکب شد که صدها شهید و مجروح بر جای گذاشت، اما تنها ۳۱۶ شهید و ۶۶۴ زخمی از زیر ویرانه‌ها و آوار بیرون آورده و به بیمارستان‌ها منتقل شدند و بیشتر قربانیان همچنان زیر آوار هستند.

: بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزات اسرائیل از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر رسیده است.

القدره همچنین شمار کلی مجروحان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ هزار و ۳۱۶ نفر اعلام کرد.

وی گفت که ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

 با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بادمجون!

غربگرایان و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی

گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تا اقیانوسیه و آفریقا

اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.