سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمار جنایت‌ صهیونیست‌ها پس از 40 روز تجاوز همه جانبه به غزه

آمار جنایت‌ صهیونیست‌ها پس از 40 روز تجاوز همه جانبه به غزه

دفتر اطلاعات دولت غزه روز یکشنبه گزارش داد که از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون بیش از 13 هزار نفر در غزه به شهادت رسیده که 5500 نفر آنها کودک و 3500 نفر آنها زن بوده‌اند.

دفتر اطلاعات دولت غزه روز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات خود بیش از 1330 جنایت علیه غزه مرتکب شده است.

بر اساس دفتر اطلاعات دولت غزه، تا کنون بیش از 13 هزار نفر در غزه به شهادت رسیده که در بین آنها 5500 نفر کودک و 3500 زن بوده است.

همچنین در بمباران‌های رژیم صهیونیستی بیش از 6 هزار نفر تا کنون مفقود شده‌اند که 4 هزار نفر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

همچنین در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه 201 پزشک و 22 پلیس نیز به شهادت رسیده‌اند.

در این بمباران‌ها، 97 مرکز دولتی و 83 مسجد به طور کامل ویران شده و 166 مسجد نیز به صورت جزئی ویران شده‌اند.

همچنین در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 30 هزار نفر مجروح شده که بیش از 75 درصد آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر «اسامه حمدان» از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز یکشنبه در سخنانی «ارتش اسرائیل شکست خورده و نمی‌تواند هیچ پیروزی محقق کند و جز کشتار زنان و کودکان دستاوردی نداشته است».

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر روز شنبه (دیروز) مدرسه الفاخوره در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

این مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه هم شامگاه گذشته خبر داد که رژیم صهیونیستی بیش از هزار و ۳۰۰ کشتار علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بادمجون!

غربگرایان و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی

گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تا اقیانوسیه و آفریقا

اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.