سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / رژیم صهیونیستی چه بمبی بر سر زنان و کودکان غزه می‌ریزد؟

رژیم صهیونیستی چه بمبی بر سر زنان و کودکان غزه می‌ریزد؟

هفته گذشته بود که نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوارغزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

عملیات «طوفان الاقصی» عملیات جنگ علیه رژیم اشغالگر است و جنگ قوانین خاص خود دارد اما رژیم صهیونیست در این چند روز جنایت‌هایی مرتکب شده است که دیدن این جنایات برای هر انسان آزاده‌ای ناراحت کننده است.

کشتار خبرنگاران توسط رژیم صهیونیستی

جنایت هولناکی که رژیم صهیونیستی در این روزها مرتکب می‌شود قتل‌عام خبرنگاران است که در غزه ۷ خبرنگار با بمباران مستقیم رژیم صهیونیستی جان باختند.


شهادت ۷ خبرنگار فلسطینی در حملات اشغالگران به باریکه غزه در روزهای اخیر

چند روز پیش نیز رژیم صهیونیستی با بمباران مرز لبنان تعدادی از خبرنگاران کشته و زخمی کرد.
جالب است بدانید که بی‌بی‌سی فارسی از کشته شدن خبرنگار رویترز در مرز لبنان خبر داده است اما نگفته است که علت کشته شدن این خبرنگار توسط چه رژیمی بوده است!

هدف قرار دادن خبرنگار در جنگ‌ها، توسط تمام کشورها مورد محکوم است. حقوق‌بشر و سازمان ملل در این‌باره معمولا بیانیه صادر می‌کنند اما درباره اسرائیل فعلا مسکوت‌اند!

کشتار کودکان و زنان

قتل عام زنان و کودکان در جنگ‌ها رفتار غیراخلاقی است و مورد محکومیت جامعه جهانی است، اما رژیم صهیونیستی برای تحت فشار قرار دادن حماس و گروه‌های مقاومت منازل مسکونی را هدف قرار می‌دهد.

 نیمی از کشته و زخمی‌های در بمباران‌ها زنان و کودکان غزه هستند که این رژیم از کشتن آنها هیچ ابایی ندارد. تصاویر دلخراش از آوار کشیدن کودکان غزه به قدری زیاد است که دیدن آنها قلب هر آدمی را به درد می‌آورد.

هدف قرار دادن زخمی‌ها و عوامل اورژانس

رژیم صهیونیستی برای بالابردن آمار کشتار مردم غزه دست به جنایتی می‌زند که دور از انسانیت است. به تازگی تصاویری توسط منابع محلی منتشر شده است که ثابت می‌کند رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن آمبولانس اورژانس تعدادی از عوامل اورژانس و زخمی‌ها به شهادت رسیده‌اند.

استفاده از بمب فسفر سفید

استفاده از بمب فسفر سفید در سطح بین الملل ممنوع است، اما تصاویر متعددی توسط منابع محلی غزه منتشر شده است که اثبات می‌کند رژیم صهیونیستی از این بمب همواره در بمباران غیرنظامی‌ها استفاده می‌کند.
قطع برق، آب و سوخت غزه

در غزه بیش از ۲ میلیون نفر زندگی می‌کنند که رژیم صهیونیستی آب را به روی این جمعیت بسته است. رژیم صهیونیستی غزه را محاصره کامل کرده است و اجازه ورود سوخت به غزه را نمی‌دهد، تنها نیروگاه برق غزه به دلیل نبود سوخت، خاموش شد. اکنون ساکنان غزه نزدیک به فاجعه انسانی شده‌اند.

موارد فوق تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است که به آنها اشاره شد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با این جنایات مدعی است که مورد ظلم قرار گرفته است و در رسانه‌های غرب و فارسی زبان معاند این رژیم تقدیس و تطهیر می‌شود!

 .

.

.

.

.

.

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بادمجون!

غربگرایان و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی

گسترش اعتراض‌های ضد صهیونیستی از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تا اقیانوسیه و آفریقا

اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.