سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مفتی اعظم یمن: نباید با دشمنان در زمینۀ مسائل اساسی جهان اسلام سازش کنیم

مفتی اعظم یمن: نباید با دشمنان در زمینۀ مسائل اساسی جهان اسلام سازش کنیم

با وجود شهدای زیادی که تقدیم اسلام کردیم، متأسفانه اکنون کشورهایی در جهان اسلام هستند که قصد دارند رابطۀ خود با صهیونیست‌ها را عادی‌سازی کنند. در عوض باید برای تقویت مسلمانان و قدس و فلسطین تلاش‌های فعالانه داشته باشیم.

شیخ شمس الدین شرف الدین مفتی اعظم یمن در افتتاحیۀ سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امروز در سالن اجلاس سران اسلامی و با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، گفت: ما در روزهای گذشته عید میلاد رسول اعظم را جشن گرفتیم. این مراسم در پایتخت‌های مختلف کشورمان با شکوه برگزار شد. جناب حوثی بر وحدت اسلامی تأکید زیادی دارند.

وی افزود: ما باید از جنگ‌ها و فتنه‌های بین مسلمانان پرهیز کنیم. ما بها و هزینه زیادی در این راستا دادیم. گناه اصلی ما این بود که از رژیم صهیونیستی برائت کردیم و نباید با دشمنان در زمینۀ مسائل اساسی جهان اسلام سازش کنیم. علی‌رغم شهدای زیادی که تقدیم اسلام کردیم، متأسفانه اکنون کشورهایی در جهان اسلام هستند که قصد دارند رابطۀ خود با صهیونیست‌ها را عادی‌سازی کنند.با نیروهای اهریمنی هم‌پیمانی نکردیم. ما با قدرت مقابل دشمنان اسلام و مسلمین ایستادیم.

شمس الدین افزود: ما رسماً شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادیم. متأسفانه دشمنان ائتلاف سنگینی علیه ما انجام دادند تا از مسیرمان متوقف شویم. مردم یمن در حال حاضر توسط دشمن تحریم و محاصره شده است. آنها علیه ما تبلیغات منفی زیادی انجام می‌دهند و ما همچنان بر پایبندی به کتاب خداوند تأکید می‌کنیم. ما حاضریم در راه خدمت به اسلام و مسلمین همواره خدمت کنیم. حداقل کارمان این است که سفارتخانه‌های برخی کشورهای غربی را در کشورمان تعطیل کنیم.

مفتی اعظم یمن ادامه داد: ما ضد ارزش‌های صهیونیستی هستیم، همان‌ها که تلاش می‌کنند به قرآن توهین کنند. نباید با دشمنان در زمینۀ مسائل اساسی جهان اسلام سازش کنیم. علی‌رغم شهدای زیادی که تقدیم اسلام کردیم، متأسفانه اکنون کشورهایی در جهان اسلام هستند که قصد دارند رابطۀ خود با صهیونیست‌ها را عادی‌سازی کنند. در عوض باید برای تقویت مسلمانان و قدس و فلسطین تلاش‌های فعالانه داشته باشیم. باید سخن حق را بگوییم و  از هیچ چیز نهراسیم. وظیفۀ علما این است که مردم را  به جهاد علیه دشمنان در این راه تشویق کنند؛ زیرا دشمنانی مثل آمریکا و اسرائیل پشت توطئه‌های ضد مسلمانان حضور دارند و اثرگذارند. به جای دشمن باید پیرو قرآن و پیامبر و عترت باشیم.

انتهای‌پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ تنبیه متجاوز

عملیات تنبیهی جبهه مقاومت، شامل ایران، یمن، حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق

بچه‌هایی که با ایران همدردی کرده بودند، شهید شدند…

عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لبنان، چاد، کنیا، میانمار و... فعالیت‌های حمایتی برای کودکان دارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.