سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گشت ارشاد نداریم اما با همه هنجارشکنی‌ها برخورد می‌کنیم

گشت ارشاد نداریم اما با همه هنجارشکنی‌ها برخورد می‌کنیم

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: برای پلیس بی‌حجابی با سایر ناهنجاری‌ها تفاوتی ندارد و طبق قانون با همه هنجارشکنان برخورد کرده و اجازه جولان به آنان داده نمی‌شود.

، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: دغدغه‌های مردم ملاک کاری نیروی انتظامی است و در حوزه‌های کاری مختلف در خدمت مردم هستیم.

رضایی با تاکید بر احترام به مطالبات مردم افزود: توجه به وضعیت ترافیک، سرقت و آرامش جامعه از جمله موضوعات جدی است که مطابق قانون مکلف به اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با همه ناهنجاری‌ها و جرائم اعم بی‌حجابی، سرقت، قاچاق و غیره برخورد می‌کند و حجاب همچون همه مباحث مورد تاکید است همان‌گونه که توجه به مقوله حجاب نیز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کلید زدن انقلاب فرهنگی توسط امام راحل(ره) تشدید شد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: سال گذشته اتفاقی افتاد که معاندان و همچنین مزدوران داخلی از آن سوءاستفاده کردند و موجب آزار مردم شدند که در این راستا نیروی انتظامی بنا به خواست مردم با این افراد برخورد کرد.

رضایی بیان داشت: هم‌اینک براساس طرحی به افراد بی‌حجاب تذکر داده می‌شود و در طی این ۱۰ روز بیش از ۹۹ درصد بی‌حجابان به توجه پلیس تمکین کردند. افرادی که به تذکرات توجه نداشتند دستگیر و برخی افراد نیز پشیمان شدند اما تعدادی نیز تشکیلاتی کار می‌کردند و بابت ترویج بی‌حجابی پول دریافت می‌کردند.

وی افزود: برای پلیس بی‌حجابی با سایر ناهنجاری‌ها تفاوتی ندارد و طبق قانون با همه هنجارشکنان برخورد کرده و اجازه جولان به آنان داده نمی‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: چون ما از مردم، برای مردم و در خدمت آنان هستیم و تقاضایشان از ما آن است که با هنجارشکنان برخورد شود؛ ما نیز طبق قانون با آن دسته از افرادی که به قانون و هنجار جامعه بی‌توجه باشند، برخورد خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: همچنین شاهد جو‌سازی‌هایی از سوی شکست‌خوردگان سیاسی هستیم که این جو‌سازی‌ها هیچ خللی در ماموریت و انجام وظیفه ما ایجاد نخواهد کرد ضمن اینکه اگر این شکست‌خوردگان سیاسی بخواهند سوءاستفاده کنند با آنان برخورد می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

«جریان ترویج بی‌حجابی» توسط دشمن هدایت می‌‍‌شود

مسئولین اسیر روزمرگی و دنیاطلبی و نگاهشان معطوف به تکلیف نیست.

جیش‌العدل با همکاری چه کسانی مقر انتظامی راسک را هدف قرار داد؟

در سیستان و بلوچستان، مسئولین بدانند دوران تحلیل موضوعات این استان با روش‌ها و مولفه‌های سنتی گذشته است و باید پذیرفت جنگ ترکیبی در این استان واقعیتی روی زمین است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.