سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی زاهدان: دشمن با شهید کردن فرزندان ما راه به جایی نمی‌برد+تصاویر

پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی زاهدان: دشمن با شهید کردن فرزندان ما راه به جایی نمی‌برد+تصاویر

پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی کلانتری زاهدان گفت: دشمن با شهید کردن فرزندان ما راه به جایی نمی‌برد، این سرزمین هزاران مدافع امنیت دارد که تا پای جان برای حفظ وطن و ناموس ایستادگی می کنند.

پدرشهید مبین رشیدی امشب در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای حمله تروریستی به کلانتری 16 زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دشمنان نظام این را بدانند که ما همیشه آماده شهادت هستیم.

وی افزود: فرزندان ما امنیت را برای شهروندان برقرار می‌کردند و در این راه جوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام کورخواندند، با شهید کردن فرزندان ما نمیتوانند به اهداف شوم خود برسند، فقط فرزندان ما حافظ امنیت نبودند، بلکه این سرزمین هزاران مدافع امنیت دارد که تا پای جان برای حفظ وطن و ناموس ایستادگی می کنند.

پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی کلانتری زاهدان گفت: اخلاق این فرزندم در اقوام زبان زد بود و خداوند بهترین فرزندم را گلچین کرد.

شهیدان ستوانسوم “علیرضا کیخا ” و سرباز وظیفه ” مبین رشیدی”روز جاری  در حادثه تروریستی کلانتری 16 کوی شهداء شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۵ نکته در مورد شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس

مادر شهیدان بهمنی‌نژاد آسمانی شد

حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر سه شهید بهمنی‌نژاد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.