سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گوترش: از خشونت شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان آشفته شدم

گوترش: از خشونت شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان آشفته شدم

دبیر کل سازمان ملل روز چهارشنبه در سخنانی گفت که از میزان خشونت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان آشفته شده است

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز چهارشنبه از حجم خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان ابراز نگرانی کرد.

وی در سخنانی گفت: «از میزان خشونت شهرک‌نشینان آشفته شده‌ام و اسرائیل به عنوان قدرت اشغالگر باید از فلسطینیان و دارایی آنها محافظت کند».

دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد: «به ندرت شهرک‌نشینان به دلیل حملاتشان علیه فلسطینیان بازخواست می‌شوند که همین موضوع سطح تهدید علیه فلسطینیان و دارایی‌های آنها را افزایش می‌دهد».

گوترش اضافه کرد: «گزارش‌ها نشان می‌دهد که شهرک نشینان مسلح در نزدیکی نیروهای امنیتی اسرائیل یا با حمایت آنها به فلسطینیان حمله می‌کنند».

صدها شهرک‌نشین صهیونیست، ظهر امروز، به منطقه ترمسعیا حمله کردند و خانه‌ها و خودروی فلسطینیان را تحت تدابیر امنیتی نظامیان صهیونیست به آتش کشیدند.

وزارت بهداشت فلسطین، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در منطقه «ترمسیعا» (مرکز کرانه باختری) به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد گلوله به سینه این شهید فسلطینی اصابت کرد و او پیش رسیدن به مرکز پزشکی منطقه ترمسیعا به شهادت رسید.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، این شهید فلسطینی ۲۷ساله بوده و «عمر قطین» نام داشته است. پایگاه خبری «عرب۴۸» خبر داد که قطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین ساعاتی قبل اعلام کرده بود که سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

«حسین الشیخ» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واکنش به حمله امروز شهرک‌نشینان به فلسطینیان کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام دانست و خواستار تشکیل کمیته‌های مردمی برای محافظت از اموال شهروندان فلسطینی و مقابله شهرک‌نشینان شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

عربستان رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می‌کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.