سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / نظامیان صهیونیست، پیکر ۳ شهید را آتش زدند

نظامیان صهیونیست، پیکر ۳ شهید را آتش زدند

نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، پیکر سه شهید را آتش زدند.

  کانال تلگرام الرساله با انتشار تصاویری به نقل از شاهدان نوشت: سربازان اسرائیلی در جنایتی ضدانسانی، پس از محاصره و تخریب خانه ای در شهرک دیر الغصون در شمال طولکرم، پیکر سه شهید را از زیر آوار بیرون آوردند و آتش زدند.

حماس مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی هدف قرار دادبه گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جنبش حماس اقدام به هدف قرار دادن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی کرد.باصدا.گوینده مرد: جنبش مقاومت فلسطین (حماس) مواضع نظامی اسرائیل را در غزه و شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد به نیروهای رژیم (صهیونیستی) در محله شیخ دجله در شهر غزه در شمال این باریکه کرد.

گردان القسام اعلام کرد این عملیات را با همکاری شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام داده است. حماس همچنین اعلام کرد یک حمله راکتی علیه جمعی از نیروهای اسرائیلی در کریدور نتزاریم کرد که اسرائیل در حال ایجاد کردن آن در وسط نوار غزه است. گردان القسام اعلام کرد موجی از حملات راکتی را از جنوب لبنان علیه پاسگاه های اسرائیلی در نزدیکی مرز (با لبنان) انجام داده است.

آلودگی و بیماری در رفح قاتل خاموش آوارگان استکارشناسان هشدار می دهند با توجه به ضعف دفع فاضلاب و نبود آب تمیز در رفح این منطقه بحران شدید بهداشتی مواجه است. تپه های زباله ها و انباشت فاضلاب در همه جا مشاهده می شود.ازدحام جمعیت ساکن رفح که حاصل موج آوارگان غزه است و تمرکز این ازدحام در اردوگاهها و اطراف آن و نبود شبکه دفع فاضلاب منجر به گسترش آلودگی شده است. نبود آب حتی موجب آلودگی مواد غذایی شده است. این امور به اعتقاد کارشناسان شاخص های وقوع فاجعه در حوزه بهداشت عمومی هستند.

انتقال پیکر شهید بدون سر پس از تخریب خانه ای در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست

کانال تلگرام شبکه خبری قدس، تصاویری از لحظه خارج کردن پیکر یک شهید بدون سر از زیر آوار خانه ای که اشغالگران در دیر الغصون در شمال طولکرم تخریب کردند، منتشر کرد.

حملات رژیم صهیونیستی به خبرنگاران فلسطینی

شبکه الجزیره انگلیسی در کانال یوتیوب خود نوشت: خبرنگاران اهل منطقه اشغالی کرانه باختری می گویند نظامیان اسرائیلی تلاش می کنند صدای فلسطینی ها را در فضای مجازی و بیرون از آن خفه کنند. این خبرنگاران بازداشت شده اند، تهدید و ارعاب شده اند و در بسیاری موارد از فعالیت به عنوان خبرنگار منع شده اند. یکی از آنان تحت بازداشت خانگی قرار گرفت و اجازه استفاده از تلفن همراه و اینترنت ندارد.

جزئیات حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک منزل در کرانه باختری

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد روز شنبه با بیش از ۵۰ خودروی نظامی و تعدادی بلدوزر به یک منزل فلسطینی در روستای دیر الغصون در شمال طولکرم حمله کردند و آن را با ۳۰ راکت هدف قرار دادند.به گزارش عمید شحاده خبرنگار تلویزیون العربی، هم اکنون بلدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی آخرین زاویه منزلی که از ۱۰ ساعت پیش در روستای دیر الغصون در شمال طولکرم به محاصره نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در آمده بود را تخریب میکنند.

تقریبا نصف یک اتاق از این منزل باقی مانده بود و درگیریها ادامه داشت و تیراندازی از داخل خانه به سمت نیروهای ارتش و بالعکس ادامه داشت بطوری که نیروهای صهیونیستی منزل را به شدت هدف تیراندازی قرار دادند و بیش از ۳۰ راکت به سمت آن شلیک کردند.

وی افزود: در این منزل یک رزمنده و یا چندین رزمنده مقاومت پناه گرفته بودند و تیراندازی از ساعتهای بامدادی آغاز شد تا اینکه دقایقی پیش با تخریب آخرین زاویه در این منزل تیراندازیها آرام گرفت.شحاده بیان کرد: ما شاهد یورش گسترده نیروهای صهیونیستی به روستای دیر الغصون در شمال طولکرم بودیم بطوری که بیش از ۵۰ خودروی نظامی در این حمله مشارکت داشتند و دهها نظامی صهونیستی را با خود حمل میکردند.

همچنین در این یورش بلدوزرهای نظامی مشارکت کردند و پس از هدف قرار دادن منزل با بیش از ۳۰ راکت اقدام به تخریب آن کردند.خبرنگار العربی گفت: جدیدترین اتفاق که هم اکنون رخ داد این بود که یک پهپاد صهیونیستی هم اکنون به روستا رسید که در آسمان این منطقه و مناطق اطراف در حال پرواز است همچنین شاهد بیانیه های گروههای فلسطینی هستیم که برای مقابل با ارتش صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروهای آن به این منطقه آمده اند، پس از ۱۰ ساعت درگیری نیروهای ارتش صهیونیستی هنوز از خودروهای خود پیاده نشدند.

وی افزود: منابع محلی که در خانه های نزدیک به این منزل مستقرهستند از بیرون کشیدن پیکر یک شهید در ساعتهای اولیه صبح توسط یک بلدوزر نظامی صهیونیستی خبر دادند. آنها تاکید کردند که رژیم صهیونیستی به امدادگران و آمبولانسها اجازه نزدیک شدن به محل را نداد و هنوز معلوم نیست که پیکر این شهید را به کجا منتقل کرد.

عمید شحاده خاطر نشان کرد: این حمله با یک نیروی ویژه صهیونیستی آغاز شد که بوسیله خودروهایی با پلاک فلسطینی وارد شدند و این منزل را محاصره کردند و پس از آن دهها خودروی نظامی به روستا یورش آوردند. تقریبا ۵۰ خودرو این محله و دیگر محله هایی که به این منطقه منتهی میشوند را محاصره کردند.

کودکان غزه همچنان بانک اهداف رژیم صهیونیستی هستند

کانال تلگرام الرساله تصاویری از کودکان غزه که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه جراحتهای شدیدی به آنها وارد شده است.

جوانان فلسطینی محله الشجاعیه را برای بازگشت به خانه های خود تمیز کردندکانال تلگرام فلسطین پست، عکس هایی منتشر کرد که نشان میدهد شماری از جوانان فلسطینی، محله الشجاعیه (در شرق شهر غزه) را برای بازگشت به خانه های خود، تمیز و آماده میکنند.

زندگی فاجعه بار کودکان فلسطینی در رفح

کانال تلگرام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عکس هایی منتشر کرد که نشان می دهد کودکان فلسطینی در رفح، در سایه افزایش دمای هوا و ادامه جنگ اسرائیل علیه نوار غزه در شرایط فاجعه بار زندگی می کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دشمن هیچ گزینه‌ای ندارد آتش‌بس کند شکست خورده، نکند شکست می‌خورد

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان

نماهنگ/ شریک جرم

مرگ بر آمریکا ،دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.