سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

سه نظامی رژیم صهیونیستی در کمین گردانهای قسام در مرکز نوار غزه، به هلاکت رسیدند و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

حمله جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به ۳ منزل در مناطق مختلف شهر رفح ۱۹ نفر از جمله چند کودک شهید شدند.

تصاویری از وداع با شهدای حملات رژیم صهیونیستی به رفح کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، تصاویری از وداع فلسطینیها با شهدای خود که در حملات و جنایات ارتش رژیم اشغالگر در رفح به شهادت رسیدند، منتشر کرد.

تصاویر حملات موشکی گردانهای الاقصی به پایگاه نظامی زیکیمکانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تصاویری از آماده سازی راکتها و حملات موشکی گردانهای شهدای الاقصی با مشارکت نیروهای شهید عمر القاسم، به پایگاه نظامی «زیکیم» رژیم صهیونیستی، منتشر کرد.

تصاویر انتقال مجروحان و هلاک شدگان صهیونیستتصاویر دریافتی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را در حال انتقال زخمیها و یا کشته شدگان نشان میدهد.

لحظات نجات یک فلسطینی در رفحمرکز اطلاع رسانی فلسطینی ویدئویی را منتشر کرد که نشان میدهد یک شهروند فلسطینی در شرایطی سخت از زیر آوار از طبقات بالایی خانهای در رفح بیرون آورده شده است.

افزایش تعداد شهدای حمله هوایی به رفح به ۱۹ شهیدشبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد: تعداد شهدای حملات هوایی جنگندههای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به ۳ منزل در مناطق مختلف شهر رفح به ۱۹ شهید افزایش یافت.

حمله توپخانهای صهیونیستی به اردوگاههای النصیرات و البریج و شرق دیرالبلحشبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد: توپخانه رژیم صهیونیستی شمال اردوگاههای النصیرات و البریج و منطقه شرقی شهر دیرالبلح را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

شهادت ۷ فلسطینی از جمله ۳ کودک در حمله اسرائیل به شرق شهر رفحشبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد: ۷ شهروند فلسطینی از جمله ۳ کودک در حمله اسرائیل به خانه خانواده ابوطاها در شرق شهر رفح به شهادت رسیدند.

۳ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق رفحبه گزارش کانال تلگرام خبرگزاری شهاب در حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به خانه خانواده الخطاب در منطقه الجنینه، شرق رفح، ۳ نفر از جمله ۱ دختر بچه شهید و چند نفر زخمی شدند.

نیروهای پدافند غیرعامل به عملیات جستجوی نجات یافتگان در زیر آوار ادامه میدهند.

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرکز غزهبه گزارش کانال تلگرام رادیو النور، در کمین گردانهای قسام در مرکز غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست از قوطیهای انفجاری برای به شهادت رساندن فلسطینیان استفاده میکنندکانال تلگرام رادیو الاقصی به نقل از منابع محلی اعلام کرد در سایه ادامه سیاست محاصره و گرسنه کردن ساکنان غزه، نظامیان صهیونیست قوطیهای بمبگذاری را در خانههای بمباران شده قرار میدهند تا فلسطینیان هنگام دست زدن به آنها جان خود را از دست بدهند.

۶ زخمی در هدف قرار گرفتن زمینهای کشاورزی در غرب اردوگاه النصیراتشبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد: هلال احمر فلسطین اعلام کرد: بر اثر حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به مرکز نوار غزه و هدف قرار دادن زمینهای کشاورزی در غرب اردوگاه النصیرات، ۶ شهروند فلسطینی زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

یگان ارتش صهیونیستی در کمین مین گردان های القسام در مرکز نوار غزه قرار گرفتشبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد: گردان های القسام اعلام کردند: مجاهدان ما یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی را فریب دادند و در کمین مین در خیابان السکه در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه قرار دادند.
گردانهای القسام افزودند: مجاهدین ما در این کمین از مواد منفجره و موشک های جنگنده «اف 16» که به سمت غیرنظامیان شلیک شده بود اما منفجر نشد استفاده کردند.

حمله رژیم صهیونیستی به رفحدر حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه یک زن شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه بخش هایی از شهر رفح به اشغال صهیونیست ها درآمده است؟

آخرین خبرها از تحولات‌ میدانی نوار غزه

حمایت مردم دنیا از ملت مظلوم فلسطین

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.