سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / طنز/ یاد بگیر!

طنز/ یاد بگیر!

گفت: مدعیان اصلاحات بد‌جوری از تیتر دیروز کیهان عصبانی شده‌اند که نوشته بود «‌ توافق ایران و عربستان ضربه کاری به آمریکا و اسرائيل» و تاکید کرده بود که «‌مدعیان اصلاحات مذاکره را یاد بگیرند‌».
گفتم: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانستند و معتقد بودند حتی آب خوردن مردم هم بدون جلب موافقت آمریکا ممکن نیست! باید هم از دولت رئیسی که آمریکا را از مناسبات منطقه حذف کرده است و از تیتر کیهان با عنوان «ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل » عصبانی باشند!
گفت: یکی از آنها توئیت کرده و خطاب به کیهان نوشته «‌ما که خیلی وقت پیش اینها را گفته بودیم خوشحالیم، بالاخره شما هم یاد گرفتید‌»!
گفتم: یادشان رفته ۸ سال همه امکانات و بودجه و ظرفیت‌های کشور را پای مذاکره هزینه کردند که تحریم‌ها را لغو کنند ولی صدها تحریم دیگر هم اضافه کردند و فراموش کرده‌اند که لازمه برقراری رابطه با همسایگان و از جمله عربستان را تن دادن به شروط آمریکا و محدودیت توان موشکی و دست کشیدن از حمایت نیروهای مقاومت می‌دانستند!
گفت: کجای رابطه اخیر با عربستان و تیتر کیهان با دیدگاه مدعیان اصلاحات منطبق است که می‌گویند «‌بالاخره شما هم یاد گرفتید‌»؟!
گفتم: لقمان حکیم در محفلی نشسته بود و همه ساکت بودند. لقمان حکیم خودش به سخن آمد و گفت؛ «‌از بی‌ادبان‌»!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ بنده را کُشت!

مدعیان اصلاحات

دیروز آدرس دروغ به مردم دادند امروز طلبکاری می‌کنند

عضو ستاد تبلیغاتی مدعیان اصلاحات در انتخابات ،افقه سنگ روحانی را به سینه زده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.