سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ کجاش عیب داره ؟!

طنز/ کجاش عیب داره ؟!

گفت: این واژه «‌‌خالص‌سازی‌» که مدعیان اصلاحات اصرار دارند انقلابیون را به آن متهم کنند یعنی چی؟!

گفتم: مدعیان اصلاحات می‌گویند که اصولگرایان حتی در میان خودشان هم کسانی را که کمترین تفاوت سلیقه‌ای با آنها داشته باشند، کنار می‌گذارند و همه کرسی‌ها و مراکز سیاست‌ساز را برای خودشان می‌خواهند! چه رسد به سلیقه‌های سیاسی بیرون از خود!

گفت: ولی در انتخابات اخیر که اصولگرایان با ۳ لیست متفاوت آمدند و این نشان می‌داد که حتی در میان خودشان هم معتقد به حضور و فعالیت سیاسی همه سلیقه‌ها هستند. اما، اصلاح‌طلبان به هیچیک از اصلاح‌طلبانی که سلیقه متفاوتی با مرکزیت این گروه داشتند اجازه ارائه لیست ندادند و با یک لیست آمدند! حالا باید پرسید مدعیان اصلاحات دنبال خالص‌سازی هستند یا اصولگرایان؟!

گفتم: اتفاقاً روزنامه هم‌میهن که یادش رفته بود مدعیان اصلاحات چه تهمتی به انقلابیون زده‌اند، با خوشحالی تیتر زده بود که؛ اصلاحات با یک لیست آمده و اصولگرایان با ۳ لیست! و اعتراف کرده بود که خالص‌سازی و عدم تحمل نظرات متفاوت کار اصلاح‌طلبان است و نه انقلابیون!

گفت: ادعا می‌کنند که به اصلاح‌طلبان اجازه کاندیدا شدن نمی‌دهند!

گفتم: این همه نامزد شده‌اند ولی این که مردم به آنها رای نمی‌دهند، تقصیر خودشان است و به کسی ربطی ندارد!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو ماشینش رو برد مکانیکی و گفت؛ داداش! قربون دستت، ببین این ماشین چه عیبی داره که تا راه میفتم و حرکت می‌کنم، به اینور و اونور میخوره! کدوم قطعه رو باید عوض کنم؟ عیب از کجاست؟ از دلکو؟ از کلاچ؟ یا از دنده؟

مکانیک گفت؛ از راننده!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شلوارک نپوش!

پاورقی

طنز/ بادمجون!

غربگرایان و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.