سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خدمات پزشکی رایگان بسیج جامعه پزشکی زنجان در خوی/ زلزله‌زده‌ها در ۴۰ کمپ امداد، ویزیت می‌شوند

خدمات پزشکی رایگان بسیج جامعه پزشکی زنجان در خوی/ زلزله‌زده‌ها در ۴۰ کمپ امداد، ویزیت می‌شوند

مدیر درمان و امداد بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعداد ۴۰ کمپ در شهرستان خوی مستقر شده‌اند، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در روز نخست استقرار کمپ ها، ۹۳۰ نفر از اهالی مناطق زلزله زده خوی را ویزیت کرد.

حسین معصومی، مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان   در زنجان با اشاره به کمک‌های نوع‌ دوستانه مردم به زلزله زدگان خوی اظهار داشت: در این راستا بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از ۲۲ بهمن‌ماه به این منطقه اعزام شده و تا ۲۶ بهمن ماه جاری با حضور در کمپ‌ها اقدام به ویزیت رایگان می‌کند‌.

مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اعضای بسیج جامعه پزشکی استان زنجان  از ساعت ۸ تا ۲۲ در نقاط مختلف روستاها وشهرستان‌های زلزله زده خوی، خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در روز نخست ۹۳۰ نفر از اهالی مناطق زلزله زد‌ه خوی را ویزیت کردند.

وی با بیان اینکه شش تیم، شامل پزشک متخصص اطفال، طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار، فوریت‌های پزشکی، بهداشت محیط، روانشناس به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شده‌اند، گفت: تعداد ۴۰ کمپ‌ در سطح شهرستان خوی مستقر شده‌اند که این کمپ‌ها در طی دوره به صورت ثابت و سیار پوشش می‌دهند.

معصومی با اشاره به تهیه دارو‌ برای آسیب دیدگان  ادامه داد: داروها از طریق خود دانشکده خوی فراهم شده است، این در حالی است که به علت برودت هوا و استقرار در چادرها، بیماری‌های تنفسی و گوارشی در بین مردم زلزله زده خوی شایع است.

شایان ذکر است، ۲۸ دی‌ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فقط با یک حوله و آب می توانید پیازچه پرورش دهید!

پیازچه

ترکیب زردچوبه با این ۲ میوه بهشتی

زردچوبه، سیب و انگور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.