سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / افشای ارتباط سوروس با 253 رسانه جهان برای جهت‌دهی افکار عمومی!

افشای ارتباط سوروس با 253 رسانه جهان برای جهت‌دهی افکار عمومی!

مرکز تحقیقات رسانه‌ای فاش کرده که میلیاردر صهیونیست و مهره پشت پرده کودتاهای رنگی در آمریکا دست کم از ۲۵۰ رسانه جهان حمایت می‌کندتا به افکار عمومی شکل دهد!
 براساس مطالعات تازه‌ای که یک مرکز رسانه‌ای به نام (MCR) آن را منتشر کرده، فاش شده که «جورج سوروس» میلیاردر یهودی آمریکایی دست‌کم ۲۵۳ سازمان رسانه‌ای در سراسر جهان را پشتیبانی مالی می‌کند. به گفته این مرکز هدف اصلی سوروس از این اقدام هدایت افکار عمومی و از بین بردن همه حقایقی است که در فضای مجازی علیه او منتشر می‌شود. آن‌طور که خبرگزاری راشا تودی نوشته، این مرکز تحقیقات رسانه‌ای در گزارش سه‌شنبه خود این را هم گفته که این میلیاردر ۹۲ ساله بزرگ‌ترین حامی مالی نامزدهای سیاسی مرتبط با حزب دموکرات و تفکرات چپ است.
این گزارش درباره ماهیت و شخصیت دریافت‌کنندگان پول از سوروس هم توضیحاتی داده و نوشته که تقریبا از هر گوشه و کنار جهان و رسانه‌هایی با گویش‌های متفاوت اقدام به دریافت مبالغی از سوروس کرده‌اند. در گزارش این مرکز تحقیقات رسانه‌ای آمده: «سوروس یک بار به نیویورک تایمز گفت که در تلاش است تا قوس تاریخ را در جهت درست خم کند و او این حرف را جدی می‌گفت!» البته گزارش مذکور، همه ابعاد مربوط به پول پاشی جورج سوروس را فاش نکرده و قرار است تا در سری گزارش‌های بعدی میزان نفوذ رسانه‌ای سوروس مشخص‌تر شود.
قرار است تا بخش دوم و سوم گزارش مذکور بتدریج منتشر شود. میزان پولی را که این فعال مجارستانی‌الاصل به سازمان‌های رسانه‌ای بخشیده از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. گزارش این مرکز تحقیقات رسانه‌ای در بخش دیگری تصریح می‌کند که ارتباطات او با سازمان‌های رسانه‌ای، باعث شده تا سوروس تفکراتی همچون سقط جنین، اقتصاد مارکسیستی، کاهش بودجه پلیس و همجنس‌گرایی را تبلیغ کند:
«نفوذ رسانه‌ای جهانی سوروس بسیار زیاد است. این گروه‌ها قدرت گسترده‌ای بر اطلاعات در سیاست بین‌المللی دارند… در میان شبکه‌های رسانه‌‌ای که اقدام به دریافت پول از سوروس کرده‌‌اند، نام شبکه ان‌پی‌آر (NPR) دیده می‌شود که بودجه دولتی هم دریافت می‌کند.» مرکز تحقیقات رسانه‌ای این راه هم گفته که این مرکز در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از بنیاد سوروس دریافت کرده است.
پراجکت سیندیکیت، دیگر رسانه‌ای است که از سوروس پول دریافت کرده است. سوروس هم‌چنین دست‌کم ۴۹۲ هزار دلار برای تأمین مالی «شبکه بین‌المللی حقیقت‌ سنجی مؤسسه پوینتر» اهدا کرده‌است: «این شبکه با ۱۰۰ سازمان به اصطلاح حقیقت‌ سنجی در سراسر جهان کار می‌کند و ژست حقیقت‌یاب می‌گیرد. اما در عمل و به صورت هماهنگ اقدام به محدود کردن نظرات و پست‌های منتشر شده از طرف ملت‌ها می‌کنند…بسیاری از رسانه‌هایی که سوروس تامین مالی می‌کند، توسط بیگ‌تک (غول‌های فناوری) و سایر روزنامه‌نگاران به عنوان منابع اطلاعاتی مورد اعتماد در نظر گرفته می‌شوند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مجموعه کاریکاتور/ مجسمه آزادی

آزادی بیان آمریکایی

چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح

زمزمه‌ها درباره «قریب‌الوقوع» بودن حمله به رفح- پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین نقطه جهان- که 60درصد جمعیت کل غزه در آن پناه گرفته‌اند، بالا گرفته است. به نظر می‌رسد آمریکا چراغ سبز حمله به این شهرِ یک‌میلیون و 400هزار نفری را به صهیونیست‌های وحشی داده است. کل غزه 2میلیون و400هزار نفر جمعیت دارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.