سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رستگاری «شیخ‌محمد» در مسلخ عشق/ روزی که شیرازی‌ها با آشوبگران اتمام حجت کردند

رستگاری «شیخ‌محمد» در مسلخ عشق/ روزی که شیرازی‌ها با آشوبگران اتمام حجت کردند

بلوار معالی‌آباد شیراز، مسلخ طلبه شهید شیخ‌محمد زارع مؤیدی امروز قرارگاه بی‌قراران شد. چنین جمع پرشوری نمایشی نیست، واقعی است، پر از شور جوانه زدن در مسیر رودی خروشان و جوشان.

جمعیت به خروش آمد، همه حضور یافتند، از هر طیف و قشری.

شیراز، شاهد یکی از حماسی‌ترین گردهمایی‌های مردمی شد. شاهد بی‌قراری پیر و جوان، زن و مرد در پی تابوتی روان. با شعار اتمام حجت شیرازی‌ها. اتمام حجت با هنجارشکنان و آشوبگران.

تابوتی که پیکر پاک شهید مدافع امنیت را حمل می‌کرد. بلوار معالی‌آباد، مسلخ طلبه شهید شیخ محمد زارع مویدی  امروز قرارگاه بی‌قراران شد.

چنین جمع پرشوری نمایشی نیست، همه چیز واقعی است، پر از شور جوانه زدن در مسیر رودی خروشان و جوشان.

در مسلخ عشق جز نکو را نبرند

جمعیت در حرکت بود، در مسیری پر از حیات و ممات جاوید. همان مسیری که شیخ محمد انتخاب کرده بود و اکنون رهروان او دنباله رو راهش شدند، کفن‌پوشان و دل قرص کنان.

دلشان قرص است از اینکه حریم ولایت، هنوز سرسپرده و دل سپرده دارد. حتی اگر تمام دنیا ، قد علم کنند، شیخ محمدها، آرمان‌ها، روح‌الله‌ها و… هنوز پا در میدان و دل در گرو عاشقی دارند که این گونه به مسلخ عشق می‌روند.

شیخ محمد مویدی، پیش از شهادت، هنگامی که بار دیگر قصد سفر به سوریه داشت، به همسرش گفته بود: من تا چند روز دیگر همین جا شهید می‌شوم و شهادتم به سوریه نمی‌کشد.

مسیر عاشقی “مخلصین له الدین”

آری این است مسیر عاشقیِ “مخلصین له الدین”. مکان و زمان شاهدی و عاشقی را خود انتخاب می‌کنند. در حالی که پیش از آن نزد معبود، منتخب شده‌اند. همان بزرگانی که با طمانیه و اطمینان، دل به دلدار می‌سپارند و دست از دنیا می‌شویند.

آنها در راه مبارزه با باطل، ذره‌ای تردید به خود راه نمی دهند و می‌خروشند برای رستگاری…

شیخ محمد، او که شیارهای کف دستش نشان از عرق جبین و کد یمین دارد. سندی برای آنها که می گویند جماعت عمامه به سر، کار نکرده و زحمت نکشیده، درآمد سرشار دارند!!

کشاورزی پیشه کرده بود و رزق حلال از توشه زحمت خود، کسب می‌کرد.

آری، محفل عاشقان مخلص، این گونه یاران خود را برمی‌گزیند. و شیخ محمد برای مسلخ عشق، چه توشه پر و پیمانی در بر داشت.

مدتها در عرصه رزم و در کسوت مدافع حرم در سوریه به مبارزه با ایادی شیطان پرداخته بود.

و در فعالیت‌های اجتماعی جهادی و خیریه، همیشه پیشگام بود. همچنین در سفر اربعین موکب داشت و مدت‌ها در نجف و کربلا به زائران امام حسین خدمت می کرد.

حضور در سیل لرستان و خوزستان همچنین خدمات‌رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و فارس نیز از دیگر خدمات این شهید گرانقدر است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زن در خانواده، در محیط خانواده، چه ‌کاره است؟

مایه‌ی سکونت، مایه‌ی عشق و آرامش

روایت دیدار خانواده شهید عجمیان و رهبر انقلاب

شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.