سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تشییع باشکوه 2 شهید مدافع امنیت فراجا و بسیج در ایذه و کرمانشاه

تشییع باشکوه 2 شهید مدافع امنیت فراجا و بسیج در ایذه و کرمانشاه

پیکر مطهر دو شهید مدافع امنیت، سرگرد شهیدمحمد قنبری از نیروهای پلیس ایذه و بسیجی شهید سجاد امیری پس از تشییع در شهرستان‌های ایذه و کرمانشاه به خاک سپرده شد.

با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، عشایر غیور و قشرهای مختلف مردم پیکر مطهر سرگرد شهید محمد قنبری از مدافعان امنیت در شهرستان ایذه تشییع شد.
در این مراسم شرکت‌کنندگان با عزاداری و سوگواری پیکر این شهید مدافع امنیت را تشییع و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
عصر دیروز هم پیکر پاک شهید مدافع امنیت، سرگرد قنبری با حضور قشرهای مختلف مردم در روستای چلسرخ شهرستان صیدون باغملک تشییع و به خاک سپرده شد.
شامگاه دوشنبه نیز مراسم وداع با پیکر شهید مدافع نظم و امنیت شهید محمد قنبری با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر در ستاد فرماندهی انتظامی اهواز برگزار شد. عصر روز یکشنبه، در جریان برگزاری مراسم تولد کیان پیرفلک، پویا مولایی پسرعموی مادر کیان، با خودروی شخصی به سمت مأموران پلیس هجوم برد و باعث شهادت محمد قنبری از مأموران پلیس ایذه شد. شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگ‌ترین فرزندش 18 سال و کوچک‌ترین فرزندش نیز 2 ساله هستند.
پرونده حادثه اخیر ایذه
در مرحله مقدماتی و تحقیق است
رئیس‌کل دادگستری خوزستان در حاشیه آیین وداع با پیکر سروان شهید محمد قنبری به ایرنا گفت: پرونده این حادثه هم اکنون در مرحله مقدماتی و تحقیق است. به محض تکمیل تحقیقات پرونده، جزئیات دقیق این حادثه تاسف‌بار از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
علی دهقانی افزود: به طور قطع پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات کامل، با مسببان این حادثه برخورد قضایی خواهد شد.
بدرقه باشکوه پیکر «سجاد امیری» بسیجی شهید مدافع امنیت در کرمانشاه
پیکر مطهر شهید «سجاد امیری»، بسیجی حافظ امنیت روز سه‌شنبه با حضور پرشور مردم شهیدپرورکرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش ایرنا، پیکر شهید امیری که صبح روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در درگیری با ‌اشرار مسلح در کرمانشاه به شهادت رسید دیروز با حضور شمار زیادی از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و همرزمان این شهید والامقام از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار
شد.
مشایعت کنندگان پیکر این شهید مدافع امنیت را ضمن سینه زنی و عزاداری در مسیر حرکت خود با ندای لبیک یا حسین‌(ع) تشییع کردند.
پیکر مطهر شهید پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پس از انتقال به گلزار شهدای این شهر در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
حضور جوانان و نوجوانان از جلوه‌های خاص و باشکوه آیین بدرقه این شهید سرافراز بود.
سجاد امیری بسیجی مدافع امنیت، ظهر یکشنبه در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه در درگیری با ‌اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

راهیان نور، موقعیتی برای فهم ایثارگران

ويدئو/

نماهنگ «روله روله» برای شهید عجمیان رونمایی شد

بسیجی شهید روح‌الله عجمیان، سالروز شهادت شهید مدافع امنیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.