سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / جنگنده‌های روس با بمباران ادلب 120 تروریست تحت امر ترکیه و غرب را کشتند

جنگنده‌های روس با بمباران ادلب 120 تروریست تحت امر ترکیه و غرب را کشتند

در جریان حملات جنگنده‌های روسیه به یک اردوگاه متعلق به تروریست‌ها در شمال غرب سوریه، بیش از 120 تروریست نزدیک به ترکیه و غرب کشته شدند.
مرکز روسی «آشتی در سوریه» شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که به مواضع گروه‌های تروریستی حاضر در استان ادلب در شمال غرب سوریه حمله بزرگ و پر تلفاتی صورت گرفته و جنگنده‌های روسیه، یک اردوگاه متعلق به تروریست‌ها را در منطقه «الشیخ یوسف» واقع در ریف ادلب، منهدم کرده‌اند. طبق این گزارش در جریان این حملات، بیش از ۱۲۰ تروریست به هلاکت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند. این تروریست‌ها در شمال سوریه تحت حمایت ترکیه و کشورهای غربی قرار داشتند. گفتنی است، تحرکات مزدوران وابسته به ترکیه در سوریه در ماه‌‎های اخیر زیاد شده و ترکیه بارها تأکیدکرده است که قصد انجام عملیاتی جدید در سوریه را دارد.
منابع روس فروردین ماه گذشته نیز اعلام کرده بودند گروه جدیدی از عناصر مسلح خارجی عضو گروه‌های تروریستی «حراس الدین»، «انصار التوحید» و «هیئة تحریر الشام» استان ادلب در شمال غرب سوریه را به مقصد اوکراین ترک کرده‌اند. به گزارش فارس، این منابع گفته بودند که تعداد افراد مسلحی که در دو دسته عازم اوکراین شدند ۸۷ نفر بودند که اغلب آنها عراقی، چچنی، تونسی و فرانسوی هستند.
گفته می‌شود، هیئة تحریر الشام وابسته به جبهه النصره در ادلب این عناصر را به شهر سرمدا در 5کیلومتری شرق مرزهای سوریه با ترکیه انتقال دادند و پس از آن این عناصر روز شنبه وارد خاک ترکیه شدند و از آنجا عازم اوکراین شدند.
همچنین «یِوگِنی گراسیموف» معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه ۲۳ تیر ماه گذشته گفته بود تروریست‌های جبهه‌النصره برای انجام برخی اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از مواد شیمیایی در ادلب آماده می‌شوند. به گفته گراسیموف اعضای این گروه تروریستی کانتینرهای حاوی مواد سمی را به استان ادلب آورده و قصد دارند نیروهای سوری را به حمله شیمیایی متهم کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نگاهی به موضع نیروهای سیاسی نسبت به انتخابات/ از متحجرین و منافقین تا دموکراسی‌خواهان اصلاح‌طلب و رفراندوم‌خواهان سلطنت‌طلب؛ همه در سنگر دشمنی با رای مردم!

سال ۸۸ جماعتی «مستکبر» و «خود متناقض» ادعا کردند که در نظام انتخاباتی تقلب شده است

«جریان ترویج بی‌حجابی» توسط دشمن هدایت می‌‍‌شود

مسئولین اسیر روزمرگی و دنیاطلبی و نگاهشان معطوف به تکلیف نیست.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.