سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آمار تکان‌دهنده خودکشی بین نظامیان آمریکایی روزی 22 کهنه‌سرباز خودکشی می‌کنند

آمار تکان‌دهنده خودکشی بین نظامیان آمریکایی روزی 22 کهنه‌سرباز خودکشی می‌کنند

ژنرال بازنشسته آمریکایی با اعلام اینکه سطح خودکشی بین کهنه‌سربازان آمریکایی بسیار بالاست، گفته روزانه ۲۲ کهنه‌سرباز آمریکایی خودکشی می‌کنند.

چندی پیش وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرده بود سونامی خودکشی بزرگترین تهدید علیه ارتش آمریکا محسوب می‌شود. به نوشته نیویورک تایمز؛ بیش از ۴۵ هزار کهنه سرباز آمریکایی یا افرادی که در ارتش آمریکا طی 6 سال گذشته خدمت می‌کرده‌اند، خودکشی کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد، شمار افرادی که از این طریق جان می‌بازند بیشتر از تمامی نظامیان کشته شده آمریکا در جنگ افغانستان و عراق است. حالا «گِرگ اف مارتین» ژنرال بازنشسته آمریکایی نیز اعلام کرد که روزانه 22 کهنه‌سرباز آمریکایی خودکشی می‌کنند و هر روز 2 نظامی در حال خدمت نیز با دست خود جانشان را می‌گیرند…زمان حملات 11 سپتامبر تاکنون تلفات جنگی آمریکا کمتر از 8 هزار نفر است، درحالیکه بیش از 30 هزار کهنه‌سرباز و نظامی در حال خدمت خودکشی کرده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مجموعه کاریکاتور/ مجسمه آزادی

آزادی بیان آمریکایی

چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح

زمزمه‌ها درباره «قریب‌الوقوع» بودن حمله به رفح- پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین نقطه جهان- که 60درصد جمعیت کل غزه در آن پناه گرفته‌اند، بالا گرفته است. به نظر می‌رسد آمریکا چراغ سبز حمله به این شهرِ یک‌میلیون و 400هزار نفری را به صهیونیست‌های وحشی داده است. کل غزه 2میلیون و400هزار نفر جمعیت دارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.