سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دست دوستی امارات بطرف جبهه مقاومت و خیانت به عربستان

دست دوستی امارات بطرف جبهه مقاومت و خیانت به عربستان

*👈دست دوستی امارات بطرف جبهه مقاومت و خیانت به عربستان !!!*

*👈طی ۲ روز گذشته* اتفاقات عجیب و در عین حال قابل تاملی در کشورهای منطقه رخ داده که مهمترین آنها :

 –سقوط بندر مهم و استراتژی الحدیده یمن  به دست نیروهای انصارالله، تماس تلفنی مهم وزیر امور خارجه امارات با امیر عبداللهیان و سفر عجیب وزیر امور خارجه امارت به سوریه، اون هم بعد از ۷ سال قتل عام مردم بیگناه سوریه توسط دار و دسته سعودی ها ! بود،

*👈اتفاقات از این جهت مهم هستند که،* با توجه به تحولات فوق شبکه تلوزیونی فرانس 24 گزارش داد که، رئیس جمهور فراری یمن مستقر در عربستان سعودی، بلافاصله درخواست ملاقات با سفیر عربستان در یمن را کرد و در این دیدار منصور هادی با تعجب از سفیر سعودی خواست تا نگذارد در یمن حکومتی شبیه ایران تشکلیل شود !!!!، فیلم این دیدار مستقیم از شبکه فرانسه پخش شد و در کمال ناباوری سفیر عربستان به منصور هادی گفت : آنچه در یمن در حال رخ دادن هست ، خواست مردم است و ما باید انصارالله را به عنوان یک قدرت در یمن بپذیریم !!!

*منصور هادی،* همچنین از نیروهای اماراتی که پس از اصابت ۲ موشک دور برد انصارالله به پادگان آنها در بندر الحدیده، پا به فرار گذاشته و عقب نشینی گذاشته بودند و باعث شده بود تا این بندر مهم بطور کامل به دست انصارالله بیفتد نیز ،به سفیر عربستان شکایت کرد!!!

*👈در همین حین،* وزیر امور خارجه عربستان در گفتگوی با شبکه فرانس 24 اعلام کرد که : مذاکرات و نشست های ما با ایران در حال پیشرفت است و بزودی دور پنجم این گفتگو ها در بغداد انجام خواهد شد …

*👈اما سفر وزیر امور خارجه امارات به سوریه،* دست آوردهای مهمی برای دولت سوریه به ارمغان آورد از جمله ساخت ۲ راکتور در شهرهای حمص و حلب توسط یک شرکت ژاپنی به هزینه دولت امارات !!..، البته این اقدام امارات به نوعی بدست آوردن رضایت مردم سوریه و دوری از پیمان عربستان علیه انصارالله یمن است …

*👈اما مهمتر از همه این اتفاقات،* گزارش خبری تصویری (اسکایپ) مجری شبکه الجزیره قطر با *«عصام شریم» * عضو به اصطلاح مجلس یمن بود که عصام با عصبانیت تمام دم از خیانت امارات به مردم یمن (البته مردم یمن منصور هادی !!) و عقب نشینی آنها از بندر الحدیده بود که او اعتقاد داشت این عقب نشینی در واقع نوعی خیانت به عربستان سعودی نیز تلقی می شود و سعودی ها را تنها در باتلاق یمن رها کرده است !!

*👈خدیجه بن جدو* گزارشگر شبکه الجزیره از عصام شریم پرسید : در دیدار امروز منصور هادی با سفیر عربستان، هادی گفت : عربستان نباید اجازه دهد تا حکومتی شبیه ایران در یمن برقرار شود !! خب منظور منصور هادی از این درخواست چه بود !؟؟، عصام با خنده تلخی گفت : اختی الکریمه،،،، خواهر گرامی ، انصارالله کار را تمام کرده ..منصور هادی در عربستان نشسته و از آنجا می خواهد جلوی انصارالله را بگیرد !!! عجب درخواستی ….

*👈از طرف دیگر،* تحولات بسیار عجیب و سریع منطقه در این دو روز اخیر باعث شده که کشورهای الجزایر و عراق از اتحادیه عرب بخواهند تا سوریه را مجددا به این اتحادیه دعوت کنند !!

*👈اما پس از سقوط بندر الحدیده،* و آزاد سازی ۷۰۰ کیلومتر مربع و محاصره شهر استراتژی مهم * مارب * از ۳ طرف ، باید بزودی منتظر جشن پیروزی انصارالله در سراسر یمن انقلابی و مقاوم باشیم ..«ان شاالله…»

*۲۳/آبان ماه/۱۴۰۰*

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ تنبیه متجاوز

عملیات تنبیهی جبهه مقاومت، شامل ایران، یمن، حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق

بچه‌هایی که با ایران همدردی کرده بودند، شهید شدند…

عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لبنان، چاد، کنیا، میانمار و... فعالیت‌های حمایتی برای کودکان دارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.