سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند

«ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند

رئیس‌هیئت امور اسرای فلسطینی نسبت به وخامت حال «ماهر الاخرس» و احتمال از دست دادن بینایی و شنوایی وی هشدار داد. این اسیر فلسطینی بیش از سه ماه است که در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

رژیم صهیونیستی از حدود 100 روز پیش «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی را زندانی کرده و وی در اعتراض به این اقدام اعتصاب غذا کرده است. حالا «قدری ابوبکر» رئیس‌هیئت امور اسرای فلسطینی اعلام کرده جان ماهر الاخرس در خطر است. وی افزود، اشغالگران صهیونیست با این وجود اقدام به آزادی وی نکرده و بر بازداشت اداری الاخرس تاکید دارند.

ابوبکر می‌گوید بر اثر این اعتصاب غذا، وی در حال از دست دادن قدرت بینایی و شنوایی خود است و قدرت تکلم خود را نیز از دست داده است. اعضای حیاتی بدن الاخرس به دنبال اعتصاب غذای ۱۰۰ روزه در معرض نابودی قرار گرفته است. این مسئول فلسطینی بیان کرد، ماهر الاخرس با توقف اعتصاب غذای خود مخالف است و تا زمان لغو حکم بازداشت اداری‌اش به این روند ادامه می‌دهد. روز شنبه نیز اتحادیه اروپا خواهان آزادی این اسیر فلسطینی و تمام اسرای فلسطینی که در بازداشت اداری به سر می‌برند شده بود. رژیم صهیونیستی اما اعلام کرده، او را آزاد نخواهد کرد حتی اگر این اعتصاب غذا جانش را بگیرد!

از سوی دیگر، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند.   بر اساس گزارش العهد، آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی است مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض ده‌ها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است. رسانه‌های فلسطینی اعلام کرده‌اند تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.

شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند. تعرض‌های پی‌در‌پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در حالی است که نهادهای غربی و مدعی دفاع از حقوق بشر همچنان به سکوت خود در برابر این گونه اقدامات ادامه می‌دهند یا صرفا مواضعی بی‌خاصیت می‌گیرند!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

معترضان اسرائیلی: تا برکناری نتانیاهو آرام نمی‌شویم

تظاهرات خانواده اُسرای اسرائیلی ..برکناری فوری نتانیاهو

شکنجه‌های غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه اسرای کودک فلسطینی

اسرای کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر در معرض وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار دارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.