سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اگر دنباله‌رو امام حسین هستیم باید علیه صهیونیست‌ها برخیزیم

اگر دنباله‌رو امام حسین هستیم باید علیه صهیونیست‌ها برخیزیم

شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شب گذشته (شنبه) در سخنانی به مناسب شب عاشورای حسینی، گفت که حسین (ع) از سازش با یزید خودداری و بر ظلم او شورید و کسی که در جبهه حسین (ع) است باید در جنگ با یهود و سازش با او حضور یابد.

شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شب گذشته (شنبه) در سخنانی به مناسب شب عاشورای حسینی، گفت که اگر دنباله‌رو امام حسین هستیم باید علیه سازش و صهیونیست‌ها برخیزیم.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، او گفت: حسین (ع) از سازش با یزید خودداری و بر ظلم او شورید و کسی که در جبهه حسین (ع) است باید در جنگ با یهود و سازش حضور یابد.

شیخ عیسی قاسم در خصوص اوضاع بحرین نیز گفت که در این کشور هرساله نبرد یکجانبه‌ و سیاسی علیه منبر امام حسین برپا می‌شود و به امام حسین (ع) می‌گوییم که ما با شماییم نه با دشمنانتان.

این عالم دینی تأکید کرد: سخن شیعه و سنی نیست، نبرد دیروز نبرد امروز نیز هست و چیزی تغییر نیافته و گروهی با کردارشان به بهشت و گروهی به جهنم رفتند و امروزه هم ما در برابر یک امتحان قرار داریم.

این عالم بحرینی همچنین گفت که اتباع یزید و حامیانش امروز نیز همان منش و راه را در پیش گرفته و هر شخصی که در راه تغییر شرایط هزینه می‌کند و اخلاص به خرج می‌دهد را ترور معنوی می‌کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

سه نظامی رژیم صهیونیستی در کمین گردانهای قسام

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.