سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / استقبال مردمی از کتاب‌های «دختری کنار شط» و «سرباز سال‌های ابری»

استقبال مردمی از کتاب‌های «دختری کنار شط» و «سرباز سال‌های ابری»

مدیر انتشارات فاتحان از استقبال مردمی از کتاب «دختری کنار شط» و «سرباز سال‌های ابری» طی سه روز گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در انتشارات فاتحان خبر داد.

علی ناظری، مدیر این انتشارات که در حوزه فرهنگ و تاریخ شفاهی دفاع مقدس فعالیت دارد در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با بیان اینکه یکی از وظایف نهادها و مراکز فعال فرهنگی و انتشاراتی دفاع مقدس تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و حماسه‌های رزمندگان با زبانی نو به نسل جوان از طریق ادبیات وهنر است تصریح کرد: این انتشارات تاکنون موفق شده است ۲۰۰ عنوان کتاب را در زمینه‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس، خاطرات، داستان زندگی نامه و زندگی نامه داستانی منتشر و به علاقه‌مندان و نسل نو تقدیم کند.

رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس با بیان اینکه در مقطعی که هجمه فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان شدت گرفته همدلی و همراهی ناشران فعال این حوزه بیشتر احساس می‌شود، استقبال از کتاب‌های انتشارات فاتحان را خوب توصیف کرد و افرود: کتاب سرباز سال‌های ابری تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس به روایت سیدقاسم یاحسینی که شامل خاطرات عبدالحسن بنادری از کارکنان شرکت ملی نفت است و کتاب دختری کنار شط به قلم عبدالرضا سالمی نژاد که زندگی وخاطرات بانوی شهیده مریم فرهانیان است، طی سه روز گذشته با استقبال خوب اقشار مختلف مردم و جوانان مواجه شده است.

مدیر انتشارات فاتحان ادامه داد: در کتاب دختری کنار شط نویسنده در ۸ فصل تلاش کرده الگویی شخصیتی از این بانوی شهید به خوانندگان و مخاطبان ارایه کند. انتشارات فاتحان در راهروی ۱۷ غرفه ۲۵ آماده پذیرایی از علاقه مندان است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

مجموعه ۱۵ جلدی "سرگذشت استعمار"

سه کتاب ایرانی، کتاب های برتر سال روسیه

کتاب تاریخ معاصر یا ایران در قرن بیستم،کتاب قصه های ایرانی شهرزاد،کتاب دو جلدی الهیات ابن سینا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.