سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / تهدید علی علیزاده از سوی شبکه ایران اینترنشنال +فیلم

تهدید علی علیزاده از سوی شبکه ایران اینترنشنال +فیلم

علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی  با انتشار ویدئویی اعلام کرد به دلیل انتقاداتی که از شبکه ماهواره‌ای معاند و وابسته به عربستان سعودی «ایران اینترنشنال» و رئیس و کارمند آن کرده، از طرف  شرکت حقوقی TLT که وکیل این شبکه است، به دستگیری توسط پلیس، دادگاه و مجازات تهدید شده و از او خواسته شده که همه انتقادات خود از شبکه «ایران‌ اینترنشنال» را از شبکه‌های اجتماعی پاک کند و کارکنان این شبکه عذرخواهی کند.

این تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی همچنین اعلام کرد که شرکت حقوقیTLT هم‌اکنون در حال مذاکره با توییتر و اینستاگرام است تا همه حساب‌هایش را مسدود کنند. وی از اصلاح‌طلبان داخل کشور خواست تا با شبکه «اینتر اینترنشنال» که وابسته به یکی از مرتجع‌ترین رژیم منطقه یعنی عربستان سعودی است، مرزبندی صریح کنند و اثبات کنند که هیچ نسبتی با عربستان سعودی ندارند.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی زبان متعلق به یک تبعه عربستان سعودی بنام عادل عبدالکریم است که در گذشته برای شاهزاده محمد بن سلمان کار می‌کرد. به گفته علیزاده پناه فرهادبهمن رئیس شبکه «ایران اینترنشنال» از تاریخ 17 بهمن به استخدام این شبکه وابسته درآمده و سالی 92.000 پوند از محمد بن سلمان دریافت می‌کند.

در ادامه ویدئوی توضیحات علیزاده در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

دانلود

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بلوای بدویّت مدرن یا کاریکودتای تمدنی

کودتای کاریکاتوری تجزیه‌طلبان

توضیحات علی علیزاده در مورد مسمومیت عجیب دختران

ويدئو/ موج فتنه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.