سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دروغ‌پردازی ناشیانه علیه سرپرست وزارت آموزش و پرورش

دروغ‌پردازی ناشیانه علیه سرپرست وزارت آموزش و پرورش

تلویزیون دروغ‌پرداز ایران اینترنشنال در گزارشی مدعی شده است که صحرایی، سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش دارای سرقت علمی بوده و نیروی حراست دانشگاه علامه طباطبایی است! دو ادعایی که بررسی سوابق صحرایی، به سرعت آن را رد می‌کند.
  نشان می‌دهد صحرایی نه‌تنها هیچ پرونده‌ای مبنی بر سرقت علمی ندارد، بلکه در سال ۹۶ بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر و پیش از آن، دو دوره حائز عنوان دانشجوی نمونه کشوری شده است؛ عناوینی که طبعا نمی‌تواند به فردی با سابقه سرقت علمی تعلق بگیرد!
همچنین ادعای ایران اینترنشنال مبنی بر عضویت وی در حراست نیز کذب بوده و حاصل سوءاستفاده این رسانه از تشابه اسمی وی با فرد شاغل دیگری در حراست دانشگاه علامه طباطبایی است.
 دکتر رضامراد صحرایی، فارغ‌التحصیل دبیری زبان انگلیسی از دانشسرای تربیت معلم است و سابقه ۱۶ سال تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه در مراکز استان و مناطق محروم، و همچنین تحقیقات عمده در حوزه مدیریت آموزشی، برنامه‌ریزی درسی و ارزشیابی تحصیلی به همراه مسئولیت‌های متعدد فرهنگی، پژوهشی و آموزشی در آموزش و پرورش، وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی، را در کارنامه دارد.
وی که پیش از این ریاست دانشگاه فرهنگیان را بعهده داشته، نماینده آموزش و پرورش در اجلاس آیسسکو، رئیس کارگروه تخصصی تربیت معلم عمومی و عضو شورای هماهنگی و سیاستگذاری تحقیق و توسعه در این وزارتخانه نیز بوده است.
صحرایی صاحب بیش از ۴۰ عنوان تالیف در حوزه آموزش و ارزشیابی درسی است و ترجمه ۱۰ جلد کتاب را نیز در سوابق خود دارد. وی همچنین بیش از ۷۰ پایان‌نامه و رساله را در مقاطع تحصیلات تکمیلی با موضوعات متنوع از جمله آموزش زبان فارسی و زبان‌شناسی راهنمایی کرده است.
عمده تمرکز سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش در عرصه دانشگاهی نیز بر حوزه‌های آموزشی متمرکز بوده و تدریس عناوینی چون تهیه مواد آموزشی، طراحی برنامه درسی، روش‌های آزمون‌سازی، نظریه‌های آموزش زبان و روش تحقیق در آموزش، گویای تخصص صحرایی در حوزه تخصصی آموزش است.
صحرایی همچنین پایه‌گذار رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در مقطع دکتری بوده و توانسته مقام‌های متعددی را در جشنواره بین‌المللی فارابی، جشنواره ملی حرکت، جشنواره ملی رشد و جشنواره الگوهای نمونه تدریس، به دلیل خدمات و شایستگی‌های علمی، فرهنگی و آموزشی خود کسب کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ “اینترنشنال” از لندن به واشنگتن منتقل می‌شود| ناامنی یا پایان تاریخ‌مصرف؟

    کاریکاتور/ “اینترنشنال” از لندن به واشنگتن منتقل می‌شود| ناامنی یا پایان تاریخ‌مصرف؟ چرا …

کاریکاتور/ فروشنده | «فرخ‌نژاد» پول گرفته است

کاریکاتور/ فروشنده | «فرخ‌نژاد» پول گرفته است گفت‌وگوی تلویزیونی حمید فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.