سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / درک جنگ اقتصادی

درک جنگ اقتصادی

وقتی امام خمینی«ره» فرمود: « تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند» گویا امروز ما را دیده بود که مسؤلانی با ثروت‌های چندصد میلیارد تومانی درک و فهم درستی از محرومیت مستضعفان ندارند، لذا طبیعی است که امروز یکی از نمایندگان مجلس بگوید که دولت هنوز باور ندارد که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم.
جنگ برای افرادی مفهوم دارد که برای آن هزینه می‌دهند، هزینه جنگ اقتصادی، فشاری است که بر طبقات کم برخوردار و دریافت کنندگان حقوق ثابت می‌آید. حال آن مسؤلی که به گفته خودش ثروت چند صد میلیاردی دارد و دارای شرکت‌های متعدد می‌باشد، هیچ هزینه ای در جنگ اقتصادی نمی دهد و حتی در این شرایط بر ثروت او افزوده می گردد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مهریه منحصر به فرد شهید به همسرش/ شهید «مهدی باکری» پیش از عملیات «بدر» و شهادتش چه گفت؟

مهدی باکری، فرمانده لشکر 31 عاشورا شهیدی است از خیل شهدای کربلای ایران، شهیدی از جبهه نبرد تمامی اسلام با تمامی کفر، جبهه‌ای که بسیار شهدای گمنام داشته و کمتر از آنان یاد شده است.

مروری بر سرودهای انقلاب «خمینی‌ ای امام»/ شاهنگیان: تاابد پای آرمان‌هایم ایستاده‌ام

پس از ورود حضرت امام خمینی(ره) شعارها شکل عمومی پیدا کرد و تولیدات موسیقی توسط هنرمندان در سبک‌های مختلف انجام شد. برای مثال سرود ژاله تولید شد که در خصوص ماجرای میدان شهدا یا ژاله سابق بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.