سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / زنگ بیدارباش در قبال دشمن _ ۲۴

زنگ بیدارباش در قبال دشمن _ ۲۴

🛎 #زنگ_هوشیارباش در قبال دشمن
🛎 #زنگ_بیدارباش در قبال دشمن

…کشور امروز درگیر جنگ نظامی نیست امّا درگیر جنگ]های مختلف دیگری[ و بالاتر از همه، درگیر جنگ فرهنگی است… اگر کسی نداند، آن‌وقت خواب خواهد ماند. همین‌قدر که ندانید دشمن در صدد حمله است و این حمله از کجا است و چگونه است، باید مطمئن باشید شکست میخورید؛ باید بدانید که دشمن چه‌کار میکند. کسی که اهل مبارزه است بیدار است.

امروز صحنه‌ی کشور این است. اینکه ما میگوییم «جنگ فرهنگی»، «جنگ اقتصادی»، این هیچ منافات ندارد با اینکه احساس آرامش هم در کشور بشود. ما طرف‌دار احساس امنیّتیم، ما میخواهیم احساس امنیّت بشود؛ یعنی بگیر و ببند و بزن و بکوبی وجود نداشته باشد؛ همه احساس امنیّت بکنند؛ ما این را دوست میداریم؛ این منافات ندارد با آن حرفی که گفتیم که دشمن دارد به شکل ویژه‌ی ممکن با ما مبارزه میکند.

آن شکل ویژه را باید شناخت و راه مقابله‌ی با آن را پیدا کرد… «اَخَا الحَربِ اَرِق»؛ کسی که اهل مبارزه است بیدار است؛ بعد فرمودند: «مَن نامَ‌ لَم‌ یُنَم‌ عَنه»؛ اگر شما در جبهه خوابت برد، معنایش این نیست که طرف مقابل هم خوابش برده و او هم غافل است؛ اگر تو از او غافل شدی، نشانه‌ی این نیست که او هم از شما غافل است؛ نخیر، شما ممکن است خوابت ببرد، [امّا] او بیدار باشد؛ این را باید توجّه داشت؛ لذاست که عرصه عرصه‌ی مهمّی است…؛ ۱۳۹۴۰۲۱۴

#تبیین های #قافله‌سالار
#شاهچراغ
هیئت فاطمیون حوزه هنری

۲۴

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

90 ثانیه با یکی از نوابغ پرواز در جهان، خلبان شهید علی اکبر شیرودی

ويدئو/ شهید علی اکبر شیرودی

 حمایت مردم از پلیس  تلاش دشمن علیه طرح عفاف و حجاب را ناکام گذاشت

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.